نیکو کواچ: هرگز نباید هایدنهایم را دست کم بگیریم، امیدوارم تولیسو در چند بازی به میدان برود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از بازیکنانش انتظار دارد رقیب دسته پایین تر خود را دست کم نگیرند.

نیکو کواچ: هرگز نباید هایدنهایم را دست کم بگیریم، امیدوارم تولیسو در چند بازی به میدان برود

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هایدنهایم در رقابت های جام حذفی آلمان از بازیکنان خود خواست رقیب دسته پایین ترشان را دست کم نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: داوید آلابا و مانوئل نویر دوشنبه تمرین نکردند و در حال ریکاوری هستند. چیز بیشتری در این خصوص وجود ندارد. احتمالاً اسون اولرایش بازی خواهد نمود. تولیسو پیشرفت خوبی داشته است و هر روز با مشورت پزشکان میزان فعالیت او را افزایش می دهیم. در این بین آمادگی ذهنی او هم اهمیت بالایی دارد. امیدوارم تولیسو در فصل جاری بتواند در چند بازی به میدان برود.

وی در ادامه اضافه کرد: رناتو سانچز در تمرینات بسیار سختکوش است. وضعیت او کمی سخت به نظر می رسد. رناتو کمی ریتم فوتبال را از دست داده، زیرا مدت زیادی است در زمین حضور نداشته. مهم نیست چه کسی چهارشنبه بازی کند. ما فقط با هدف پیروزی به زمین می رویم تا روحیه ای خوب پیش از بازی با دورتموند داشته باشیم. هرگز نباید هایدنهایم را دست کم بگیریم. تیمی را به زمین خواهم فرستاد که پیروزی را به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 274

به "نیکو کواچ: هرگز نباید هایدنهایم را دست کم بگیریم، امیدوارم تولیسو در چند بازی به میدان برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: هرگز نباید هایدنهایم را دست کم بگیریم، امیدوارم تولیسو در چند بازی به میدان برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید