هتل اونانگ ریزورت کرابی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هتل اونانگ ریزورت کرابی (Aonang All Seasons Beach Resort Krabi)، از هتل‌های 4 ستاره این شهر در کشور تایلند است. این هتل مقرون‌به‌صرفه دارای امکاناتی خوبی بوده و یک سفر آرام و ارزان را برای شما تضمین خواهد کرد.

هتل اونانگ ریزورت کرابی

هتل اونانگ ریزورت کرابی در ساحل اونانگ قرار دارد و از خوش‌منظره‌ترین هتل‌های کرابی برای اقامت است. این هتل 1.5 ساحت با جزایر فی فی، یک کیلومتر با ساحل نوفارات تاراو با غار فرا نانگ 4.7 کیلومتر فاصله دارد.

هتل 4 ستاره اونانگ آل سیزنز ریزورت 56 اتاق دارد که از نوع دلوکس و سوپریور هستند و امکاناتی با استاندارد های جهانی دارند. این هتل می‌توانند یک سفر عالی و با کیفیت را در تور کرابی برای شما فراهم کند.

در رستوران این هتل نیز انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی طبخ و ارائه می‌شود. شنا در استخر روباز هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی دلچسب بوده و مهمانان می توانند بخش از اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند. 

تلویزیون با کانال های ماهواره‌ای، اینترنت وای فای، گاوصندوق، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلفن، یخچال، آب آشامیدنی و سشوار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل هستند. اتاق ها دارای بالکن اخصاصی هستند و برخی از آن‌ها دسترسی مستقیمی به استخر دارند.

برای کسب اطلاعات گردشگری و هماهنگی تورهایی که قصد شرکت در آن ها را دارید می‌توانید از پرسنل مستقر در میز تور راهنمایی بگیرید. برای راحتی ساکنین هتل خدمات لاندری ارائه می‌شود. امنیت مکان های عمومی به صورت شبانه روزی و به وسیله دوربین های مدار بسته کنترل می‌گردد.

خدمات پزشکی در انین هتل در دسترس می‌باشد و در مکان‌های عمومی هتل نیز می‌توان از اینترنت وای فای استفاده کرد. در اونانگ آل سیزنز ریزورت پذیرش به صورت 24 ساعته در خدمت شما است.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2

به "هتل اونانگ ریزورت کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اونانگ ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید