هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان دنیا آذرماه در چین برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می گردد و امیدواریم که شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی ای که در این رقابت ها حاضر هستند باشیم.

هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان دنیا آذرماه در چین برگزار می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار گردید، گفت: برگزاری این مسابقات در همجواری بارگاه منور رضوی موجب افتخار بوده و نشان دهنده این است که ما می توانیم استعدادها و توانمندی های جامعه ناشنوا را شکوفا کنیم.

وی اضافه کرد: ورزش به لحاظ جسمی، روحی و روانی تأثیرات فراوانی دارد و نگاه بهزیستی سلامتی و توانمندی ورزشکاران معلول و ناشنوا است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان نمود: هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می گردد و امیدواریم که شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی ای که در این رقابت ها حاضر هستند باشیم.

مجسنی بندپی توضیح داد: با نگاه علمی که در سازمان بهزیستی وجود دارد باید شرایطی را فراهم کنیم که استعدادهای ورزشکاران معلول و ناشنوا شناسایی و شکوفا شوند.

وی تأکید کرد: در سال گذشته حدود 2 میلیارد تومان برای بازی های پارا آسیایی و تأمین و تجهیز اماکن ورزشی در اختیار ورزشکاران معلول و ناشنوا نهاده شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: امیدواریم که با حمایت های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم همه حمایت های فنی، فکری و مادی را از ورزشکاران معلول و ناشنوا در تمامی المپیادهای ملی و بین المللی داشته باشیم.

محسنی بندپی گفت: امیدواریم که افتخار آفرینانی از این رقابت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشیم و ورزشکاران حاضر در این رقابت بتوانند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در میادین آسیایی، جهانی و پارا المپیک بالا ببرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 731

به "هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان دنیا آذرماه در چین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین المپیاد ورزشی ناشنوایان دنیا آذرماه در چین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید