همدانی: ملی پوشان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را به دست آوردند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: برد روحیه بخش برابر اروگوئه باعث شد تا بازیکنان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را کسب نمایند.

همدانی: ملی پوشان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را به دست آوردند

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی اروگوئه اظهار کرد: بازی جانداری بود، اما 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ملی پوشان بی نظم و بی برنامه بودند. البته این موضوع طبیعی بود،چراکه تغییراتی در تیم ملی فوتبال انجام شده بود که تا این موضوع در بازیکنان جا بیفتد زمان می برد.

او ادامه داد: البته بازیکنان در نیمه دوم بازی با هم هماهنگ شدند. به هر حال کی روش چندین سال است که در فوتبال ما حضور داشته و شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال دارد و خیلی سریع اشکالات تیم را رفع کرد. بازیکنان در ابتدا توپ ها را لو می دادند و تمرکز در ساختار دفاعی بود تا گل نخورند و برنامه ای برای حمله نداشتند.

همدانی توضیح داد: در نیمه دوم گردش توپ بهتر شد و پاسکاری بازیکنان بالا رفت و طراحی حملات صورت گرفت و چند موقعیت گلزنی نصف و نیمه به وجود آمد. بازیکنان مقابل تیم ملی اروگوئه که پر از ستاره بود به خوبی ایستادگی کردند و محک خوبی در این بازی خوردند. علاوه بر این، ملی پوشان در ساختار دفاعی خوب عمل کردند و در نهایت توانستند به تیم سیزدهم دنیا روی ضد حمله گل بزنند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: این برد روحیه بخشی بود و بازیکنان اعتماد به نفس لازم جام دنیای را به دست آوردند و همین موضوع باعث شد که حریفان توجه به تیم ملی ایران نمایند.

او درباره گلزنی مهدی طارمی در بازی با اروگوئه گفت: طارمی بازیکنی نیست که فقط نیم ساعت بازی کند. البته شاید تفکرات کادر فنی این بوده که او مدت زمان زیادی را بازی نکرد. طارمی از کلاس بالایی برخوردار است و حضور او در ترکیب تیم ملی، روحیه بازیکنان را بالا می برد.

همدانی درباره دومین بازی محبت آمیز تیم ملی ایران برابر سنگال اظهار کرد: به هر صورت تیم ملی فوتبال می تواند تاکتیک های خود را در این بازی پیاده کند و با برنامه تر حضور یابد. زمان کمی تا جام دنیای قطر پیش رو داریم تا بازیکنان در کنار هم قرار بگیرند و هماهنگ شوند و بازی تدارکاتی باعث می گردد که ملی پوشان به وحدت تاکتیکی دست یابند.

او درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال در جام دنیای قطر گفت: تیم ملی فوتبال توانست تیم سیزدهم دنیا را شکست بدهد و به طور حتم ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی با شرایط خوبی وارد مسابقات جام دنیای می شوند. باخت آمریکا برابر ژاپن نشان می دهد که شرایط تیم ملی ما بهتر از حریفش است. ان شا الله تیم ملی فوتبال بتواند نتایج مطلوبی در این رقابت ها بگیرد و از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2322

به "همدانی: ملی پوشان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را به دست آوردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "همدانی: ملی پوشان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را به دست آوردند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: ملی پوشان اعتماد به نفس لازم برای جام جهانی را به دست آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید