هند اولین ربات آموزشی خود را با هوش مصنوعی بالا فراوری کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، ربات یادشده می تواند ضمن تعامل با کاربران مانند یک معلم به سوالات مختلف پاسخ دهد و همچنین موضوعات مختلف معین شده را به دیگران آموزش دهد.

هند اولین ربات آموزشی خود را با هوش مصنوعی بالا فراوری کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات زندگی دانشجویی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

هند میخواهد این ربات آموزشی را به بعضی کشورهای دنیا مانند امارات و آمریکا صادر کند. میکو 2 به گونه ای طراحی شده که بر مبنای نیازهای مختلف کاربران قابل شخصی سازی نیز باشد. این ربات با درک شرایط روحی و احساسی افراد در برابر آنها واکنش مناسب عاطفی هم نشان می دهد.

هند در سال های اخیر سرمایه گذاری گسترده ای به منظور فراوری ربات انجام داده و در سال 2018 نیز ربات دیگری فراوری نموده بود که به عنوان یک همدم خانگی قابل استفاده بود و می توانست به سوالاتی در خصوص اخبار روز، ریاضیات، رویدادهای جاری و غیره پاسخ دهد. این ربات همچنین از معلومات زیادی در خصوص مباحث و مسائل مربوط به جامعه هند برخوردار بود.

ربات یادشده قادر به حرکت و آواز خواندن نیز بود و می توانست در زمان خواب بچه ها برای آنها قصه بگوید و حتی بعضی بازی های ساده را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 943

به "هند اولین ربات آموزشی خود را با هوش مصنوعی بالا فراوری کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "هند اولین ربات آموزشی خود را با هوش مصنوعی بالا فراوری کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند اولین ربات آموزشی خود را با هوش مصنوعی بالا فراوری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید