واحدی: آیین نامه دانشگاه علم و صنعت در سال 99 بازنگری می شود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت گفت: تثبیت، توسعه و بازنگری آیین نامه ارزیابی و امتیاز دهی اساتید که به بهبود ارتقای کیفیت آموزش کمک می کند را در سال 99 پیپگیری خواهیم کرد.

واحدی: آیین نامه دانشگاه علم و صنعت در سال 99 بازنگری می شود

ابوالفضل واحدی، معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره کار اصلی این معاونت در راستای ارتقای کیفیت آموزش دانشگاه علم و صنعت در سال 99 گفت: از دو سال گذشته فعالیتی را تحت عنوان، نظام ارزیابی و امتیاز آموزشی آغاز کرده ایم، بر اساس این نظام تمام فعالیت های آموزشی هر عضو هیئت علمی دسته بندی و امتیاز دهی خواهد شد.

واحدی ادامه داد: این نظام ارزیابی شامل 44 شاخص می شود که در 9 بند تنظیم شده است. دانشگاه علم و صنعت تمام فعالیت های آموزشی مربوط به اعضای هیئت علمی را در این آئین نامه قرار داده و بر مبنای آن هر ساله افراد برتر آموزشی را معرفی می کند.

معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه سیاست های تشویقی برای اساتید و دانشجویان در نظر گرفته شده است؛ شرح داد: سال گذشته بر مبنای این آئین نامه در روز معلم اعضای هیئت علمی برتر دانشگاه علم و صنعت را معرفی کردیم. در سال 99 نیز قصد داریم در جهت، تثبیت، توسعه و بازنگری این آیین نامه که به بهبود ارتقاء کیفیت آموزش اعضای هیئت علمی کمک می کند گام برداریم.

وی گفت: در حقیقت نظام آموزشی از چهار رکن اصلی تشکیل شده است یکی از مهمترین ارکان آن عضو هیئت علمی و اساتید هستند، بنابراین برای اینکه بتوانیم یک آموزش خوب، موثر و ماندگار و متناسب با نیاز های جامعه داشته باشیم، باید به ارزیابی فعالیت های اعضای هیئت علمی بپردازیم. ان شاء الله در سال 99 در این زمینه فعالیت خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1056

به "واحدی: آیین نامه دانشگاه علم و صنعت در سال 99 بازنگری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدی: آیین نامه دانشگاه علم و صنعت در سال 99 بازنگری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید