واکنش جالب فرهاد مجیدی به زیبا بازی نکردن استقلال

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فرهاد مجیدی پس از رجحان یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم در واکنش به اینکه تیمش موقعیت هایی را از دست داد و چه فکری برای حل مسائل گلزنی دارد، گفت: برای تیمی که برترین خط حمله لیگ را دارد، این صحبت ها بی انصافی است. از عملکرد مهاجمان راضی هستم و امروز فوق العاده بودند. بازی با تراکتور خیلی برای ما راحت نبود و آنها جنگنده بودند.

واکنش جالب فرهاد مجیدی به زیبا بازی نکردن استقلال

وی اضافه کرد: خیلی حوشحال هستم که سه امتیاز بازی با تراکتور را کسب کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و خیلی زحمت کشیدند. می توانستیم به گل های بیشتری برسیم ولی از عملکرد کلی تیم راضی هستم. فکر نمی کنم تراکتور یک ضربه در چارچوب هم به سمت دروازه ما داشت.

سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که خیلی ها اعتقاد دارند که تیمش زیبا بازی نمی نماید، یادآور شد: زیاد به این خیلی ها اهمیت نمی دهم. اینها خیلی نیستند و کسانی هستند که شما را به اینجا می فرستند تا این سؤال را بپرسید.

مجیدی در خصوص اینکه تراکتور یکی از ضعیف ترین سال های فوتبالی اش را سپری می نماید، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و طرفداران بسیار خوبی دارد. پیش بینی این را نداشتیم که بازی آسانی داریم. شاید تراکتور جایگاه خوبی نداشته باشد ولی با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند در آینده نتایج بهتری کسب کند. امروز برخلاف صحبت های شما رخ داد و سه دفاعه بازی کرد و تا حدودی پیروز بود. تراکتور تیم بزرگی است و برای تیمش و طرفدارانش در ادامه راه آرزوی پیروزیت می کنم.

وی در رابطه با اینکه استقلال جنگ میانه زمین را به سود خود تمام کرد، گفت: تیمم را مستحق پیروزی می دانم، چون با کیفیت و بسیار خوب بازی کرد. برنامه ریزی که نموده بودیم را بازیکنانم به نحو احسن انجام دادند. افتخار می کنم چنین بازیکنانی دارم ولی از اینجا به آنها پیام می دهم که چیزی تمام نشده و باید فرایند شکست ناپذیری در 18 هفته را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه گفته می گردد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از اول اسفندماه مشمول سربازی می شوند، گفت: در حیطه کاری من نیست که بخواهم در این باره صحبت کنم.

مجیدی در خصوص اینکه انتخاب ترکیب اصلی برعهده سرمربی است اما چرا وریا غفوری و ارسلان مطهری کمتر بازی می نمایند، گفت: سوالی مطرح کردید که خودتان پاسخ دادید. این مسئله در حیطه کاری سرمربی است چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی به میدان نرود. لازم به شرح نیست و بر اساس تفکرات تاکتیکی تیم مان با کادرفنی مشورت و از بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشد استفاده می کنیم. این مسئله بستگی به بازی قبل یا بعد ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2201

به "واکنش جالب فرهاد مجیدی به زیبا بازی نکردن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب فرهاد مجیدی به زیبا بازی نکردن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید