وبینار آموزشی مدیریت نشر اول شهریور برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، محمدحسین متولی رییس کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین شرح داد: این دوره ها در قالب وبینار و با حضور جمعی از استادان و دست اندرکاران حوزه نشر برگزار خواهد شد.

وبینار آموزشی مدیریت نشر اول شهریور برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی درباره دوره هایی که برای این وبینار پیش بینی شده است گفت: چهار دوره مدیریت نشر، بازاریابی و فروش، فراوری فنی و چاپ و قوانین نشر و امور صنفی ارائه خواهد شد.

متولی با بیان اینکه وبینار در دو روز برگزار خواهد شد، عنوان نمود: به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا نمی توانیم از دوره های حضوری برگزار کنیم و دوره های آموزشی در قالب وبینار است.

وی تاکید نمود: کوشش کردیم موضوعات کاربردی و همه گیر حوزه نشر را در این دوره بگنجانیم تا علاقه مندان علاوه بر مسائل کلی به بخشی از دغدغده ها و مسائل اهالی این حوزه آگاه شوند.

به گفته متولی،حضور در این دوره ها هزینه دارد و افراد علاقه مند باید به صورت حضوری به اتحادیه بیایند و برای حضور در وبینار ثبت نام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1354

به "وبینار آموزشی مدیریت نشر اول شهریور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آموزشی مدیریت نشر اول شهریور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید