پرتره های شگفت انگیزی که فرهنگ قبایل ناپدید شده ویتنام را زنده نگه داشته اند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، عکاسی یکی از راه های زنده نگه داشتن تاریخ و به نمایش درآوردن فرهنگ و آداب و رسوم ملت ها است. عکاس فرانسوی، Réhahn بیش از 10 سال از زندگی خود را در ویتنام و خانه های مردم آن سپری کرد و پرتره های خارق العاده ای ثبت نموده است.

پرتره های شگفت انگیزی که فرهنگ قبایل ناپدید شده ویتنام را زنده نگه داشته اند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

Réhahn، عکاس فرانسوی است که قبایل و فرهنگ ویتنام را در پرتره هایش ثبت نموده و عکس های او تا ابد به عنوان شاهکار هنری در تاریخ این کشور ثبت می گردد. Réhahn ده سال از زندگی اش را در ویتنام و در میان مردم ویتنام سپری نموده و با دیدن عکس های شگفت انگیز او خواهید دید چه داستان هایی در این تصاویر روایت شده است.

Réhahn فرانسوی تا امروز به بیش از 35 کشور سفر نموده و در سال های اخیر در هوی آن مستقر شده است. Réhahn در مدت زندگی اش در ویتنام با بیش از 50 قبیله از ویتنام برخورد داشته و تصاویر آن ها را ثبت نموده است. پرتره های Réhahn روستاییانی هستند که اغلب در روستاهای بسیار دورافتاده ای زندگی می نمایند و زندگی های منحصربه فردی دارند.

Réhahn در رابطه باتجربه اش در طی سال های زندگی در ویتنام می گوید:

گوش دادن به افسانه های قبایل و صحبت کردن با مردم بسیار لذت بخش است و افراد را تا حدودی با فرهنگ ویتنام آشنا می نماید، اما زمانی که افراد لباس محلی شان را بر تن می نمایند، چشمان آن ها داستان های زیادی برای گفتن دارند و همین لباس غرور و فرهنگ آن ها را به نمایش می گذارد.

Réhahn در بسیاری از مصاحبه های خود به این نکته اشاره نموده که جاذبه مردم ویتنام بسیار زیاد بوده و او علاقه زیادی به عکاسی از آن ها داشته است. عکس های او به تازگی در گالری در موزه هوی آن به نمایش درآمده و اطلاعات این نمایشگاه به سه زبان انگلیسی، ویتنامی و فرانسوی وجود دارد.

Réhahn در خاطرات خود به نکاتی اشاره می نماید:

در طول پروژه روزهای زیادی را در کنار قبایل سپری کردم، حتی مدتی در خانه آن ها زندگی کردم. هر زمانی که آن ها را در روستا یا عکس های آن ها را در گالری مشاهده می کردم، همواره چیزی برای دیدن به من نشان می دادند. یکی از ارزشمندترین هدایایی که یکی از روستاییان برای بازدید از موزه به من اهدا کرد، یکی از لباس های محلی خود بود.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 413

به "پرتره های شگفت انگیزی که فرهنگ قبایل ناپدید شده ویتنام را زنده نگه داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتره های شگفت انگیزی که فرهنگ قبایل ناپدید شده ویتنام را زنده نگه داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید