پوتین: شرایط کرونا در روسیه کاملاً تحت کنترل است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس جمهوری روسیه در پیغام تبریکی به مناسبت روز عید پاک برای مسیحیان ارتدوکس، به مردم کشورش اطمینان داد که شرایط کرونا کاملاً تحت کنترل است و دولت از تمامی امکانات برای حمایت از مردم و اقتصاد روسیه استفاده می نماید.

پوتین: شرایط کرونا در روسیه کاملاً تحت کنترل است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز، یکشنبه، در یک پیغام تلویزیونی که در خانه شخصی وی ضبط شده بود، فرا رسیدن عید پاک را به تمامی مسیحیان ارتدوکس و به خصوص شهفرایندان روس تبریک گفت.

با وجود تعطیلی و جشن این عید عظیم مذهبی، پوتین مسئله مبارزه با ویروس کرونا را نادیده نگرفته و به مردم کشورش اطمینان داد که شرایط شیوع این بیماری تحت کنترل کامل است و قول داد که همه چیز درست خواهد شد.

متن پیغام تبریک رئیس جمهوری روسیه در وب سایت رسمی کاخ کرملین هم منتشر شده است.

وی گفت: دولت فدراسیون روسیه در تمام سطوح کاری با نظم و مسئولیت پذیری بسیار در حال اجرا وظیفه است و شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور تحت کنترل کامل قرار گرفته است.

ولادیمیر پوتین با اشاره به اینکه روسیه در شرایط گسترش ویروس کرونا ، از تمامی منابع و ذخایر لازم برای حمایت از مردم و حمایت از اقتصاد کشور برخوردار است، اضافه کرد: ما از همه این امکانات - با دقت زیاد و دقیقاً بر اساس شرایط کنونی و مهمتر از همه ، برای یاری به مردم و خانواده هایی که هم اکنون در شرایط دشواری قرار دارند، استفاده می کنیم.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر اینکه مقامات روس در مبارزه با ویروس کرونا پیشرفت داشته اند ، گفت: ما تجربه کشورهای دیگر در این زمینه را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ، با دوستان و همتایان خارجی خود به طور فعال همکاری داشته و به خوبی درک می کنیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، خطرات را به خوبی می بینیم و می دانیم در هر فرایند اوضاع و شرایطی ، باید چه کاری انجام گردد و هر آنچه ضروری است را انجام می دهیم.

ولادیمیر پوتین در خاتمه یادآور شد: مردم ما می گویند: به خدا امیدوار باشید، ولی مراقب باشید تا بیمار نشوید. ما هم دقیقاً همین کار را انجام می دهیم. در این جشن عظیم و روز رستاخیز حضرت مسیح، من می خواهم به شما اطمینان دهم: به یاری خداوند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

رئیس جمهوری روسیه در روز عید پاک برخلاف سنت قبلی خود ، این پیغام ویدئویی را در خانه مسکونی خود، بدون کراوات و در حالیکه در کنار شومینه روشن نشسته ، ضبط نموده است. روی میز کنار جایگاه وی یک قوری چای ، کیک مخصوص عید پاک و تخم مرغ هایی که به طور سنتی برای این عید نقاشی شده اند، قرار گرفته است.

مراسم عید پاک سال جاری در تاریخ 19 آوریل (31 فروردین ماه) برگزار می گردد. مقامات رسمی و مذهبی روسیه اعلام نموده اند که برخلاف سال های قبل شهفرایندان در این روز، نه در کلیساها، بلکه در خانه های خود عبادت می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1138

به "پوتین: شرایط کرونا در روسیه کاملاً تحت کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: شرایط کرونا در روسیه کاملاً تحت کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید