چشمی: دربی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد، سرمربی تیم ملی باید زودتر معین گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه شرایط تیم ملی خیلی سخت و حساس شده باید هرچه زودتر سرمربی معرفی گردد.

چشمی: دربی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد، سرمربی تیم ملی باید زودتر معین گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درباره ملاقات روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: برای دربی یک جمله کلیشه ای وجود دارد که این بازی هم مانند همه مسابقات سه امتیاز دارد. اگر بتوانیم این سه امتیاز را از آن خود کنیم برای حفظ روندمان و ارتقای صندلی مان مفید خواهد بود.

وی درباره شرایط تیم ملی ایران و عدم انتخاب سرمربی جدید، توضیح داد: فکر می کنم بعد از جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که رخ داد و کی روش از ایران رفت، همه شرایط امروز را پیش بینی می کردند. الان شرایط تیم ملی سخت و حساس است و باید در همه بازی های دور برگشت برای صعود از گروه مان پیروز شویم. سرمربی تیم ملی اگر ایرانی است یا خارجی باید زودتر معین گردد، دو دوره پشت سر هم در جام جهانی بوده ایم و سال هاست که تیم اول آسیاییم، بنابراین اگر در این مرحله از مقدماتی جام جهانی حذف شویم برای ما زشت است.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه بازیکنان این تیم به 40 درصد دریافتی از مبالغ قرارداد سال جاری شان رسیده اند، درباره اینکه او بازوبند کاپیتانی را در این بازی به بازو بسته بود، یادآور شد: در این باره بهتر است از آقای مجیدی سوال کنید. وریا در نیمه اول حضور نداشت و من با نظر فرهاد مجیدی کاپیتان شدم و در نیمه دوم هم بازوبند را به وریا تحویل دادم.

چشمی درباره شرایط مدیریتی باشگاه استقلال بعد از تغییراتی که انجام شده، گفت: هرچه زودتر باید تکلیف مدیرعامل باشگاه معین گردد. اینکه مدام سرپرست باشگاه عوض گردد چیز خوبی نیست؛ الان شرایط باشگاه بهتر شده اما باید باز هم بهتر گردد و زودتر مدیرعامل هم انتخاب گردد.

وی راجع به اینکه در این بازی بازیکنان خشن بازی می کردند، گفت: این بازی حساس بود و اگر ما خشن بازی می کردیم یک اتفاق عادی است.

مدافع تیم فوتبال استقلال در انتها راجع به این که از بین علی دایی و امیرقلعه نویی انتخاب کدام مربی به صلاح تیم ملی است، گفت: ان شاءالله هر کسی که می آید پیروز باشد، چون ما باید در هر صورت به جام جهانی راه پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 911

به "چشمی: دربی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد، سرمربی تیم ملی باید زودتر معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: دربی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد، سرمربی تیم ملی باید زودتر معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید