کاخ سفید: بایدن از موضوع بازرسی اقامتگاه ترامپ اطلاعی نداشت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کاخ سفید گفت که رئیس جمهور آمریکا از تصمیم دفتر تحقیقات فدرال برای بازرسی اقامتگاه دونالد ترامپ اطلاعی نداشته است.

کاخ سفید: بایدن از موضوع بازرسی اقامتگاه ترامپ اطلاعی نداشت

کارین ژان پیر سخنگوی کاخ ریاست جمهوری آمریکا شامگاه گذشته (سه شنبه شب) در ارتباط با بازرسی اقامتگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور از جانب دفتر تحقیقات فدرالی که صبح سه شنبه روی داد، اظهاراتی را عنوان کرد.

به گزارش الجزیره، کارین ژان پیر با اشاره به این که جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا از موضوع بازرسی اقامتگاه ترامپ اطلاع قبلی نداشته است، اضافه نمود: بایدن به حاکمیت قانون، استقلال وزارت دادگستری و تحقیقات آن باور دارد.

او اضافه نمود: تحقیقات وزارت دادگستری باید به دور از تأثیرپذیری های سیاسی باشد؛ بایدن به وسیله رسانه ها از موضوع مطلع شد.

سخنگوی کاخ سفید در سرانجام تأکید کرد: این بازرسی، یک تحقیق مستقل است که وزارت دادگستری عهده دار آن است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا صبح روز سه شنبه اعلام نمود مأموران پلیس فدرال (اف بی آی) بدون هیچ گونه مجوزی وارد خانه او در مار-آ-لاگو شدند، به گاوصندوق های وی دسترسی پیدا کردند و بعضی اسناد و مدارک را با خود به همراه برده اند.

ترامپ در بیانیه ای اعلام نمود گروه بزرگی از مأموران اف بی آی به خانه وی حمله نموده اند، اما وزارت دادگستری آمریکا تا این لحظه هیچ اظهارنظری در این رابطه انجام نداده است.

نیویورک تایمز به نقل از دو فرد مطلع که خواستند نامشان فاش نشود گزارش داده به احتمال زیاد این اقدام اف بی آی مربوط به مجموعه اسنادی است که ترامپ از کاخ سفید با خود به خانه اش در فلوریدا آورده است.

خبرنگاران بین الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2297

به "کاخ سفید: بایدن از موضوع بازرسی اقامتگاه ترامپ اطلاعی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: بایدن از موضوع بازرسی اقامتگاه ترامپ اطلاعی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید