کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز در موضوع زنان و مطالعات خانواده در گروه الف برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد.

کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نهمین جشنواره ملی رویش با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود انتها داد. در این دوره از جشنواره فاطمه مقامی در بخش آثار گروهی با تئاتر آژدهاک مقام اول تئاتر صحنه ای را کسب کرد.

بعلاوه برگزیدگان آثار گروهی نهمین جشنواره ملی رویش معرفی گردیدند و در بخش تئاتر رشته صحنه ای فاطمه مقامی با تئاتر آژدهاک مقام نخست را کسب کرد.

بهاره باورساد هم با قطعه دنیای با تو پیروز به کسب اسم شایسته تقدیر رشته موسیقی کلاسیک و مردمی بخش موسیقی شد. بعلاوه در بخش تک نوازی ساز های جهانی شمیم گلچین نژاد با اثر تلفیق به زندان (شوشتری) در چهارگاه شایسته تقدیر شد.

در بخش مسئولیت اجتماعی نهمین جشنواره ملی رویش پارسا قانونی در حوزه مسئولیت اجتماعی فردی با طرح سیل همدلی به اسم برتر این بخش معرفی گردید.

برگزیدگان کانون های فرهنگی و هنری نهمین جشنواره ملی رویش هم در این دوره معرفی گردیدند و کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز در موضوع زنان و مطالعات خانواده در گروه الف برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1906

به "کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون مطالعات زنان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده کانون های فرهنگ و اندیشه نهمین جشنواره ملی رویش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید