کدام رنگ مبل اداری همواره مد است؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بسیاری از افراد این سوال را دارند که چه رنگ مبل اداری از مد نمی افتد و قدیمی نمی گردد؟ ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با رنگ های محبوب و پرطرفدار که همواره مد هستند آشنا کنیم و ویژگی های هر یک را نام ببریم. پس اگر شما هم در پی خرید مبل اداری هستید که از مد نیفتد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کدام رنگ مبل اداری همواره مد است؟

آشنایی با رنگ مبل اداری که از مد نمی افتد

بعضی از رنگ ها تحت عنوان رنگ کلاسیک شناخته می شوند و هیچگاه از مد نمی افتند. این رنگ ها می تواند شامل رنگ های خنثی و رنگ های پرطرفدار متنوع دیگری باشد. برترین رنگ مبل اداری که همواره مد است شامل رنگ های زیر می گردد:

1. رنگ بژ

مبل اداری با رنگ بژ به کارمندان احساس آرامش پس از یک روز کاری پر استرس را می دهد و کارمندان می توانند احساس راحتی بیشتری داشته باشند. رنگ بژ رنگی روشن است و می تواند به خوبی نور طبیعی را در فضاهای داخلی افزایش دهد و حس فضای بزرگتر را ایجاد کند. در نتیجه انتخاب و خرید مبل اداری با رنگ بژ برای فضاهای کوچک یا کم نور انتخابی ایده آل است.

ویژگی رنگ بژ در مبل اداری:

  • ایجاد حس آرامش
  • منعکس کننده نور طبیعی در محیط
  • ایجاد زیبایی و جذابیت محیط
  • مناسب برای محیط های کوچک و کم نور

2. رنگ کرم

رنگ کرم جزو رنگ های خنثی است و از طیف رنگی زرد محسوب می گردد که حس امنیت را در فرد ایجاد می نماید. انتخاب رنگ کرم برای مبلمان اداری یک دکوراسیون شیک و ساده را در فضای کاری به وجود می آورد و به راحتی با انواع دکوراسیون ها ست می گردد. در واقع می توان گفت که رنگ کرم جزو رنگ های پرطرفدار است و اکثریت سلیقه ها این رنگ را می پسندند.

ویژگی رنگ کرم در مبل اداری:

  • قابلیت ست شدن با تمامی دکوراسیون ها
  • ایجاد فضایی شیک و ساده در محیط
  • ایجاد حس امنیت

3. رنگ سبز تیره

رنگ مبلمان اداری سبز، حس آرامش را ایجاد می نماید و رنگ سبز تیره حس جاه طلبی را در فرد به وجود می آورد. انتخاب و خرید مبل اداری سبز رنگ برای کارمندانی که بیشتر وقت خود را در محیط های کاری هستند کاملا ایده آل است چون موجب بالا بردن بهره وری و خلاقیت می گردد. جالب است بدانید که مبلمان اداری سبز رنگ در اتاق جلسات موجب بهبود صحبت کردن حاضرین و بازتر شدن فکر آنها می گردد و رنگ سبز تیره یک رنگ جدی محسوب می گردد.

ویژگی های رنگ سبز تیره:

  • ایجاد حس جاه طلبی
  • بالا بردن بهره وری و خلاقیت

4. آبی سورمه ای

از دیگر رنگ های مبل اداری که هیچ گاه از مد نمی افتد رنگ آبی تیره است. رنگ آبی همواره نمایانگر آرامش است و رنگ سورمه ای نماد قدرت، جلب اطمینان و اعتماد سازی می باشد. جالب است بدانید که رنگ آبی تیره موجب ایجاد منطق، تمرکز و اعتماد به نفس بیشتر خواهد شد. کسب و کارهایی که ثابت و قدرتمند هستند می توانند با استفاده از مبل اداری سورمه ای قدرت و معروفیت خود را نسبت به قبل افزایش دهند.

ویژگی های رنگ آبی سورمه ای:

  • نماد قدرت و اعتمادسازی
  • مناسب برای کسب و کارهای قدرتمند و ثابت

5. رنگ مشکی

رنگ مشکی حس قدرت، حرفه ای بودن و ثروت را در یک کسب و کار نمایان می نماید. بسیاری از افراد علاقه به استفاده از رنگ مشکی در مبلمان اداری خود دارند اما باید بدانید که یکی از ویژگی های رنگ مشکی ایجاد حس مرموز بودن در افراد است و همین موضوع ممکن است عملکرد آنها را دچار مشکل کند و از طرفی با توجه به تیره بودن، روی روحیه بعضی از افراد اثرات منفی می گذارد. استفاده از رنگ مشکی در تمامی نقاط محیط کاری پیشنهاد نمی گردد و می توان در اتاق مدیریت از آن استفاده کرد.

ویژگی های رنگ مشکی در مبل اداری:

  • تداعی گر قدرت، ثروت و حرفه ای بودن
  • مناسب برای اتاق مدیریت

6. رنگ سفید

از دیگر رنگ های محبوب و خنثی که هواداران زیادی دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد رنگ سفید است. این رنگ به خوبی می تواند جلوه ای تمیز، مدرن و تازه به فضای کاری ببخشد و برخلاف رنگ مشکی که نور طبیعی را به خود جذب می نماید به علت آنکه رنگ سفید رنگی روشن است موجب ایجاد روشنایی در فضای کاری شما می گردد.

ویژگی های رنگ سفید در مبلمان اداری:

  • مناسب برای کسب و کارهای مدرن و تازه
  • ایجاد روشنایی بیشتر در فضای کاری

7. رنگ طوسی

رنگ طوسی در مبل اداری جزو رنگ هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و به خوبی با هر دکوراسیونی منطبق می گردد. این رنگ نماد استقلال و رسمیت، بی طرفی، سازش و آرامش است و در سال های اخیر جزو پرفروش ترین رنگ ها بوده است.

ویژگی های رنگ طوسی در مبل اداری:

  • منطبق شدن با دکوراسیون های مختلف
  • نماد بی طرفی و سازش، استقلال و رسمیت

تاثیر رنگ مبلمان اداری روی دکوراسیون و مشتریان

هر رنگ پیغام خاصی دارد و موجب ایجاد احساسات مختلف در محیط کار و مشتریان می گردد. در واقع می توان گفت که رنگ ها در یک محیط، مخصوصاً مبلمان اداری نقش مهم و قابل انکاری دارند و موجب انتقال ساده تر پیغام و افزایش تداوم آن در فکر افراد می شوند.

طبق روانشناسی رنگ ها، تاثیر روانی رنگ زیاد است و موجب درگیری احساسات می گردد به همین علت باید یک رنگ ایده آل برای مبلمان اداری در نظر بگیریم این نکته را نیز بدانید که رنگ مبلمان اداری باید با نوع دکوراسیون و کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و تنها آن را طبق سلیقه شخصی خود انتخاب نکنید. رنگ های مناسب موجب فعال تر شدن کارمندان شده و رنگ های نامناسب و خسته کننده موجب ایجاد خستگی و احساسات منفی در آنها و مراجعه کنندگان می گردد.

جمع بندی

رنگ مبل اداری تاثیر زیادی بر روحیه کارمندان و مراجعه کنندگان دارد و احساسات مختلفی را در آنها ایجاد می نماید از طرفی بعضی از رنگ ها وجود دارند که علاوه بر ایجاد احساسات خوشایند همواره مد هستند و قدیمی نمی شوند از جمله این رنگ ها می توانیم رنگ های خنثی چون سفید، مشکی، طوسی و کرم و رنگ هایی چون آبی سورمه ای و سبز تیره را نام ببریم. این نکته را نباید فراموش کنید که انتخاب رنگ مبلمان اداری باید متناسب با دکوراسیون و نوع حرفه کسب و کار شما باشد.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 30 تیر 1403 بروزرسانی: 30 تیر 1403 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2495

به "کدام رنگ مبل اداری همواره مد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام رنگ مبل اداری همواره مد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید