کمپین بدنت رو آپگرید کن سامسونگ شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پنج چالش هفتگی برای سلامتی و تناسب اندام

شرکت سامسونگ با هدف ایجاد انگیزه برای انجام ورزش در خانه کمپین بدنت رو آپگرید کن را به مدت 5 هفته برگزار می نماید. در این کمپین علاقه مندان با انجام چالش های هفتگی ضمن انجام ورزش و دریافت دستور غذاهای سالم شانس برنده شدن جوایز و هدایای ارزشمندی را هم خواهند داشت.

کمپین بدنت رو آپگرید کن سامسونگ شروع شد

همه گیری بیماری باعث تعطیلی مراکز ورزشی و باشگاه ها شده و بسیاری را مجبور نموده تا برای حفظ سلامتی خود در قرنطینه خانگی بمانند. موضوعی که در صورت عدم تحرک افراد می تواند آسیب های جسمی و روحی زیادی را به آنها وارد کند. در این شرایط انجام ورزش در خانه یکی از راهکارهای موثر و مناسب برای داشتن فکر و بدنی سالم و آماده است. برگزاری چالش های جمعی و مسابقات می تواند انگیزه های زیادی در میان علاقه مندان ایجاد کند تا ورزش کردن در خانه را شروع و با جدیت پیگیری نمایند.

به همین علت سامسونگ کمپین بدنت رو آپگرید کن را شروع نموده تا علاقه مندان با تمرینات مناسب و انگیزه ای مضاعف ورزش های خانگی را انجام دهند و در این روزهای سخت تجربه ای متفاوت، سالم و سرشار از هیجان را داشته باشند.

شرکت در کمپین

کمپین بدنت رو آپگرید کن به مدت پنج هفته برگزار می گردد. هر هفته چالش هایی به وسیله مربیان حرفه ای آموزش و اجرا می گردد که ویدئوهای آن در صفحه اینستاگرام سامسونگ به نشانی samsungir یا در وب سایت کمپین به نشانی www.samsung.ir/upgradeyourbody در قسمت چالش ها قابل مشاهده است. علاقه مندان باید در خانه این چالش ها را انجام دهند و ویدئوی آن را در پروفایل شخصی خود در صفحه مخصوص این کمپین به نشانی www.samsung.ir/upgradeyourbody بارگذاری نمایند.

در کنار چالش ها، هر هفته تمرینات حرفه ای طراحی شده تا علاقه مندان با انجام این برنامه ها آمادگی بدنی بالایی داشته باشند.

تمرینات و چالش های کمپین به وسیله دو مربی حرفه ای تناسب اندام ایران انجام می گردد. میثم شفیعی، مربی بین المللی تناسب اندام و چهره برتر مدیریت ورزش کشور در سال 98 در کنار غزل ماهانی، قهرمان کشوری دو و میدانی و کارشناس ارشد بیومکانیک ورزشی علاقه مندان و شرکت نمایندگان کمپین بدنت رو آپگرید کن را همراهی می نمایند.

علاوه بر آموزش تمرینات و چالش های ورزشی متنوع، هر هفته دستور پخت غذایی سالم و راحت به علاقه مندان ارائه داده می گردد تا انرژی لازم برای انجام تمرینات را کسب نمایند.

جوایز کمپین

در خاتمه هر هفته و انجام چالش هفتگی، به دو نفر از برترین ویدئوها جوایزی اهدا می گردد. این جوایز شامل ساعت های هوشمند گلکسی Watch Active 2، Watch3 و هدفون های گلکسی Buds2 و Buds Live می گردد.

سامسونگ بعلاوه برای تقدیر از محتواهای باکیفیتی که فرستاده می گردد، مسابقه ای را با عنوان برترین محتوای منتشرشده کمپین برگزار می نماید. محتوایی که بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند، جایزه این بخش از کمپین که یک دستگاه ساندبار سری 4 سامسونگ است را دریافت خواهد نمود.

بعلاوه در خاتمه هفته پنجم (انتهای کمپین) یک چالش نهایی برگزار می گردد که به دو نفر از خانم ها و آقایان شرکت نماینده بر اساس امتیار کسب شده در طول این 5 هفته گوشی گلکسی S21 Ultra اهدا می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه امتیازدهی کمپین، شرکت در چالش های هفتگی، شرایط ضبط ویدئوهای ورزشی و… می توانید به صفحه ویژه کمپین بدنت رو آپگرید کن در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.ir/upgradeyourbody مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2298

به "کمپین بدنت رو آپگرید کن سامسونگ شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین بدنت رو آپگرید کن سامسونگ شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید