3 راه خرید ویندوز 10 اورجینال در ایران (با بهترین قیمت)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ویندوز 10 جزء جدیدترین و به روزترین نسخه سیستم عامل PC محسوب می شود و زمانی که شرکت مایکروسافت از ویندوز 10 رونمایی کرد، بسیاری از برنامه نویسان مطرح دنیا از نسخه جدید شرکت مایکروسافت تقدیر فراوانی به عمل آوردند.

3 راه خرید ویندوز 10 اورجینال در ایران (با بهترین قیمت)

اگر تمایل دارید که سیستم عامل کامپیوتر شما بروز باشد و بتوانید از امکانات روز دنیا بهره مند شوید، به شما ویندوز 10 را پیشنهاد می کنیم.

روش های مختلفی برای خرید و دسترسی به نسخه ویندوز 10 وجود دارد که بهتر است برای تهیه این محصول، روش خرید اینترنتی را انتخاب کنید.

امروزه در ایران اغلب افراد به روش اینترنتی و آنلاین، محصولات مورد نیاز خود را تهیه می کنند و کمتر کسی برای خرید محصول به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه می کند.

به همین منظور برای خرید لایسنس ویندوز 10 اورجینال می توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، نسخه ویندوز 10 سفارشی خود را تحویل بگیرید.

یکی از مزیت های اصلی خرید آنلاین و اینترنتی ویندوز 10، این است که خریداران از تخفیف های ویژه فروشگاه ها بهره مند می شوند و می توانند نسخه ویندوز 10 را با بهترین قیمت خریداری کنند.

مزیت دیگر خرید اینترنتی ویندوز 10، دسترسی سریع و آسان به محصول است و تقریباً تمام افرادی که windows 10 را به شکل اینترنتی خریداری کرده اند، از این روش خرید رضایت کافی نیز داشته اند.

لازم به ذکر است که برای تهیه ویندوز 10 حتماً به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید، چرا که امروزه سایت های جعلی در این زمینه زیاد شده اند و این سایت ها نسخه اصلی ویندوز را در اختیار شما قرار نمی دهند و چه بسا با قیمت های گزاف، این محصول را به شما می فروشند.

عناوینی که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهد شد، به شرح زیر است:

  • تفاوت بین ویندوز 10 هوم و پرو
  • با امکانات کلی ویندوز 10(Windows 10) آشنا شوید.

تفاوت بین ویندوز 10 هوم و پرو

به طور کلی ویندوز 10 home و پرو تمام امکانات و ویژگی های پایه ای ویندوز 10 را دارند ولی ویندوز پرو قابلیت هایی دارد که در ویندوز هوم این امکانات و قابلیت ها وجود ندارد.

در ویندوز پرو گزینه ای تحت عنوان Remote Desktop وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند سیستم خود را از راه دور کنترل کنند و به نوعی به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند.

درواقع کاربر به وسیله این گزینه می تواند سیستم خود را به سیستم دیگر متصل کند و مدیریت کامپیوتر خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

درضمن گزینه Remote Desktop در ویندوز هوم وجود ندارد و افرادی که از نسخه پرو ویندوز 10 استفاده می کنند، می توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.

همچنین گزینه BitLocker کار رمز گذاری با خرید لایسنس ویندوز 10 پرو را انجام می دهد که موجب افزایش امنیت سیستم نیز می شود.

لازم به ذکر است که حتی اگر سیستم شما دارای رمز عبور باشد و فردی دیگر اطلاعات هارد دیسک شما را داشته باشد، به راحتی می تواند به فایل ها و برنامه های کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند.

به همین منظور برنامه Bitlocker تمام فایل ها و برنامه های شما را رمز نگاری می کند و هیچ کسی نمی تواند اطلاعات سیستم شما را هک کند.

این ویژگی در نسخه ویندوز هوم وجود ندارد و ویندوز 10 پرو از این قابلیت برخوردار است. درواقع گزینه BitLocker نه تنها در ویندوز 10 هوم، بلکه در نسخه های قبلی ویندوز هم وجود ندارد و فقط ویندوز 10 پرو این ویژگی را دارد.

ویندوز پرو قابلیتی به نام Hyper-V دارد که ویندوز هوم این قابلیت را ندارد. برنامه Hyper-V که به ماشین مجازی معروف است، این امکان را به شما می دهد که به آسانی بتوانید سیستم عامل مجازی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

در ویندوز 10 هوم امکان متوقف کردن بروز رسانی وجود ندارد و بروز رسانی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

اما ویندوز 10 پرو این قابلیت را دارد که بروز رسانی برنامه ها را متوقف کند و در صورتی که کاربر تمایلی به آپدیت شدن برنامه های خود نداشت، می تواند از بروز رسانی نرم افزار جلوگیری کند.

با امکانات کلی ویندوز 10(Windows 10) آشنا شوید

امروزه اغلب مراکز و شرکت های تجاری برای ساماندهی کردن به کسب و کار خود از ویندوز 10 استفاده می کنند و به نوعی داشتن ویندوز 10 یک امر ضروری برای اغلب مشاغل محسوب می شود.

به همین منظور قصد داریم به ویژگی های ویندوز 10 بپردازیم تا با این نسخه سیستم عامل ویندوز بیشتر آشنا شوید.

  • مدیریت یکپارچه:

ویژگی اصلی ویندوز 10 مدیریت یکپارچه بودن آن است که این نسخه در اغلب دستگاه های مختلف قابل استفاده است و کاربر می تواند مدیریت چند دستگاه و سیستم را با این نسخه انجام دهد.

  • منوی یا صفحه اصلی منحصر به فرد:

در نسخه های قبلی ویندوز خصوصاً ویندوز 8، کاربران از صفحه اصلی یا منو ویندوز رضایت چندانی نداشتند و به نوعی منو ویندوز امکانات خاصی نداشت.

اما مایکروسافت در صفحه اصلی ویندوز 10 تغییرات اساسی اعمال کرد که کاربران با وارد شدن به منو اصلی ویندوز، سبک جدیدی را تجربه کردند.

  • چیدمان و غالب بندی صفحات:

یکی دیگر از ویژگی های ویندوز 10، سبک منحصر به فرد صفحات سیستم است که شرکت مایکروسافت در این زمینه دست به خلاقیت های جدیدی نیز زد.

چیدمان و غالب بندی صفحات در ویندوز 10 تغییرات اساسی پیدا کرد که در نسخه های قبلی ویندوز این ویژگی وجود نداشت.

  • عملکرد صفحه لمسی و کیبورد:

کاربران از کیفیت صفحه لمسی و کیبورد ویندوز 8 بسیار ناراضی بودند که عملکرد کیبورد و صفحه لمسی نیز بهتر شد و مسائل سابق را نداشت.

  • بهبودی عملکرد برنامه File Explorer:

مایکروسافت در نسخه ویندوز 10 امکانات جدیدی به برنامه مدیریت فایل ها یا File Explorer اضافه کرد که موجب بهبودی کارایی این برنامه نیز شد.

درواقع در ویندوز 8 این برنامه فایل های سیستم را به خوبی مدیریت نمی کرد که در نسخه ویندوز جدید نیز این مشکل برطرف شد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1663

به "3 راه خرید ویندوز 10 اورجینال در ایران (با بهترین قیمت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 راه خرید ویندوز 10 اورجینال در ایران (با بهترین قیمت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید