5 اپ برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یکی از راه های صرفه جویی در سفر، پیدا کردن بلیت مقرون به صرفه است، اما این کار ساده نیست. اگر در پی سفر مقرون به صرفه تری هستید با خبرنگاران همراه باشید.

5 اپ برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه

امروزه بیشتر مسافران کار های سفر خود را به وسیله گوشی خود انجام می دهند. چه بخواهید مقصدهای سفر خود را چک کنید و یا برترین زمان برای سفر کاری خود را جست و جو کنید، گوشی شما همه چیز را می داند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که پیدا کردن این جواب ها همواره فرایند آسان و سریعی نیست. در واقع طی مطالعاتی که به وسیله Expedia در سال 2015 انجام شد، کاربران برای رزرو کردن سفر خود به طور میانگین از 38 سایت بازدید می نمایند. این تعداد زیاد صفحات به معنی اتلاف وقت بیشتر است. اما ما اینجا 5 راهکار برای شما جمع آوری نموده ایم. به جای کلی کلیک کردن و باز کردن صفحات مختلف این اپلیکیشن ها را روی گوشی خود نصب کنید و سفر خود را راحت تر و ارزان تر کنید.

1. hitlist

اگر نمی دانید به کجا بروید، این اپ به شما یاری می نماید تا آسان ترین و ارزان ترین مقاصد را انتخاب کنید. هیتلیست (Hitlist) برترین مقاصد را برای یک ماه آینده پیشنهاد می دهد. بعلاوه قیمت بلیت هواپیما ها را نیز کاهش می دهد و به چهار دسته میانه، خوب، عالی و فوق العاده تقسیم می نماید.

2. Get The Flight Out

این اپ به شما یاری می نماید تا همین الان یک بلیت، به هرجایی که می خواهید بگیرید و سفر کنید. تنها چیزی که احتیاج دارید این است که به خود را به موقع به فرودگاه برسانید. این اپ در حال حاضر فقط برای سیستم عامل آی او اس موجود است و می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

3. Hooper

هوپر این قابلیت را دارد تا پرواز ها را چک کند و برترین گزینه موجود از نظر قیمت بلیت را به شما پیشنهاد دهد یا اینکه نشان دهد قیمت ها از چه زمانی افزایش پیدا می نمایند. برای کسانی که در پی اپلیکیشن بلیت ارزان هستند چیزی بهتر از هوپر پیدا نمی گردد. این اپ هم برای آی او اس و هم برای اندروید موجود است.

4. Lola Travel

اگر شما از اینکه سفرتان را خودتان رزرو کنید خسته شده اید، Lola travel به شما یاری می نماید تا در انبوه قیمت ها و امکانات و دیگر چیزها برترین سفر را انتخاب کنید. این اپ برای کسانی که با تکنولوژی میانه خوبی ندارند مناسب است. لولا ترول به وسیله علایق شما پرواز ها را جست و جو می نماید و مناسب ترین را برای شما انتخاب می نماید. این اپ فقط برای آی او اس موجود است.

5. Kayak

اگر هزینه سفر شما به حساب شخص دیگری است، دیگر هزینه تمام قضیه نیست. در عوض شما می خواهید بدانید در سفر چه امکاناتی مانند وای فای، غذا و دیگر چیزها در اختیار شما قرار می گیرد. کایاک (Kayak) در این ضمینه به شما یاری می نماید. این اپ، علاوه بر این که به شما یاری تا ارزان ترین پرواز موجود را پیدا کنید، این امکان را می دهد تا ببینید چه چیزهایی در پرواز در اختیار شما قرار می گیرد. اگر نمی خواهید به وسیله اپ اقدام کنید می توانید به وسیله سایت کایاک هم از امکانات فوق العاده آن بهره ببرید. این اپ بیشتر برای کسانی که به سفرهای کاری می فرایند مناسب است.

منبع: کجارو / thepointsguy.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2133

به "5 اپ برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اپ برای رزرو پروازهای مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید