احمدی: چند بازیکن خوب را از دست دادیم اما به موفقیت آلومینیوم خوش بین هستم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک به آینده این تیم خوش بین است و اعتقاد دارد شاگردان رسول خطیبی در فصل پیش رو نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

احمدی: چند بازیکن خوب را از دست دادیم اما به موفقیت آلومینیوم خوش بین هستم

مصطفی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تمدید قراردادش با آلومینیوم اراک، گفت: من یک فصل خوب را با این تیم پشت سر گذاشتم و اعتقادم این است که آلومینیوم یک باشگاه حرفه ای است. ما تیمی هستیم که طرفداران فوتبال در اراک تعصب زیادی روی آن دارند و با وجود اینکه دو سه پیشنهاد داشتم در نهایت تصمیم گرفتم که اینجا بمانم و از این تصمیم راضی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم نسبت به فصل گذشته قوی تر شده است یا خیر، توضیح داد: واقعیت این است که ما چند بازیکن خوب را از دست دادیم و این در فوتبال طبیعی است، ولی بازیکنان خوبی هم به تیم ما اضافه شدند با اینکه چند بازیکن تأثیرگذار را از دست دادیم، اما به موفقیت تیم خوش بین هستم. ما می خواهیم فصل خوبی را برای طرفداران آلومینیوم رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص اینکه شاگردان خطیبی می توانند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند، گفت: صحبت کردن در خصوص این موضوع زود است و سیاست باشگاه و کادر فنی این است که بازی به بازی جلو برویم. ما کوشش می کنیم تا یک فصل فوق العاده را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2027

به "احمدی: چند بازیکن خوب را از دست دادیم اما به موفقیت آلومینیوم خوش بین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: چند بازیکن خوب را از دست دادیم اما به موفقیت آلومینیوم خوش بین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید