از این به بعد گوشی های هوشمندی که در روسیه فروخته می شوند، در مرحله فعالسازی باید به کاربران پیشنهاد نصب اپلیکیشن های روسی را بدهند!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مطابق خبری که سایت androidcentral منتشر نموده و تاکید نموده که دروغ اول آوریل نیست، گوشی های هوشمندی که از این به بعد در روسیه فروخته می شوند، در مرحله فعالسازی بایستی پیشنهاد نصب تعدادی اپلیکیشن روسی را به کاربران بدهند. اخبار قدیمی تر هم این مسئله را تایید نموده بودند. (اینجا را هم ببینید)

از این به بعد گوشی های هوشمندی که در روسیه فروخته می شوند، در مرحله فعالسازی باید به کاربران پیشنهاد نصب اپلیکیشن های روسی را بدهند!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در سال 2019 قانونی در روسیه به تصویب رسید تا از شرکت های نرم افزاری روسی حمایت کند. قرار بود که این قانون از جولای 2020 اجرایی گردد، اما اجرای آن تا به حال به تاخیر افتاده بود.

این یعنی وقتی آی فون را می خواهید فعال کنید، یک مرحله فعالسازی اضافه گردد و کاربر ترغیب می گردد از میان 16 اپلیکیشن روسی پیشنهاد، تعدادی را نصب کند!

البته تعدادی از گوشی سازها مثل هواوی که کار را غیراختیاری نموده اند و از پیش این اپلیکیشن ها را به صورت پیش فرض در گوشی قرار داده اند. مثلا گوشی هواوی P40 پروی پلاس به اینگونه است.

از آنجا که اپل کنترل سفت و سختی روی اپلیکیشن های پیش فرض دارد، معلوم نیست که شرایط چطور خواهد شد.

البته هنوز در خصوص گوشی های اندرویدی زیادی، نصب اپلیکیشن های روسی مانند مرورگر Yandex و یا سرویس ایمیل Mail.ru اختیاری است.

قانون گذران روس امید دارند که با این ترفندها وابستگی به نرم افزارهای خارجی کاهش یابد و بتوانند کنترل بهتری روی اینترنت اعمال نمایند.

این قانون به زودی شامل تبلت ها، کامپیوترهای دسکتاپ و تلویزیون های هوشمند هم خواهد شد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1763

به "از این به بعد گوشی های هوشمندی که در روسیه فروخته می شوند، در مرحله فعالسازی باید به کاربران پیشنهاد نصب اپلیکیشن های روسی را بدهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این به بعد گوشی های هوشمندی که در روسیه فروخته می شوند، در مرحله فعالسازی باید به کاربران پیشنهاد نصب اپلیکیشن های روسی را بدهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید