تور آلمان ارزان: افتتاح طولانی ترین پل معلق دنیا در آلمان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طولانی ترین پل معلق جهان در آلمان

طولانی ترین پل معلق جهان در استان زاکسن آنهالت در منطقه راپبوده تال (Rappbodetal) در آلمان افتتاح شد. مراحل ساخت این طولانی ترین پل معلق جهان دیروز (یکشنبه) به انتها رسید و افتتاح شد. این پل می تواند باعث بهبود صنعت گردشگری و جذب گردشگر های بیشتر برای این کشور اروپایی گردد. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

تور آلمان ارزان: افتتاح طولانی ترین پل معلق دنیا در آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

طولاتی ترین پل معلق جهان، دیروز در کشور آلمان و در استان زاکسن آنهالت، مراحل ساخت خود را تمام کرد و افتتاح شد. طول این پل 440 متر اعلام شده است که با هزینه 400 هزار یورو و در مدت 10 ماه ساخته شده است. عرض این پل هم یک متر و بیست سانتیمتر است.

قبل از این در کشور روسیه و شهر مشهور سوچی، پل معلقی با نام تیتان آر تی ساخته شده بود که با 439 متر طول، به عنوان طولانی ترین پل معلق جهان شناخته می شد اما ظاهرا این پل توانسته رکورد آن را بشکند. علاوه بر این، پل دیگری قبلا در کشور چین و روی دره ژانگ ژیلچی ساخته شده بود که 426 متر طول دارد و پلی شیشه ای در ارتفاع 300 متری از سطح زمین و با 6 متر عرض است.

یکی دیگر از طولانی ترین پل های معلق جهان در آلمان، پل گایرلای در استان رایلند فالس است که در ارتفاع 100 متری از سطح زمین شاخته شده است و 360 متر طول دارد. این پل هم با هزینه یک میلیون و 140 هزار یورویی ساخته شد و می توان بطور رایگان از آن بازدید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2179

به "تور آلمان ارزان: افتتاح طولانی ترین پل معلق دنیا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: افتتاح طولانی ترین پل معلق دنیا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید