انتخاب مجدد ثریا آقایی به اسم ورزشکار برتر کمیته توسعه آسیا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از انتخاب ثریا آقایی ملی پوش المپیکی کشورمان به اسم ورزشکار برتر کمیته توسعه کنفدراسیون آسیا اطلاع داد.

انتخاب مجدد ثریا آقایی به اسم ورزشکار برتر کمیته توسعه آسیا

فریبا مددی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: نامه ای از کمیته توسعه کنفدراسیون آسیا دریافت کردیم که ثریا آقایی مجددا به اسم ورزشکار برتر انتخاب شده است. برای او مسابقات و برنامه هایی را درنظر گرفته اند و قرار است برنامه های آسیا برای ما ارسال گردد.

وی گفت: حضور ثریا آقایی در المپیک 2020 توکیو باعث شد هم انگیزه بیشتری بین بازیکنان بوجود آید و امید بیشتری به آینده داشته باشند و هم اسپانسرهای بیشتری از بانوان حمایت نمایند، اما سال جاری با توجه به مسائل کرونا بیشتر از پنج تیم در لیگ برتر شرکت نکردند. با این حال بدمینتون بانوان به وسیله اسپانسرها حمایت می گردد و سعی می کنیم مسابقات را بهتر از سال گذشته و با نظم خیلی خوبی برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص مسابقات بین المللی دهه فجر گفت: طبق نامه ای که قبلا به کنفدراسیون بدمینتون آسیا ارسال کردیم میزبانی دو مسابقه را درخواست دادیم. درخواست مسابقات بین المللی 25 هزار دلاری دهه فجر و مسابقات بین المللی جوانان به میزبانی استان فارس؛ امیدواریم باتوجه به شرایط موجود کرونا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

مددی درباره طرح استعدادیابی که قرار است متفاوت از سال های گذشته برگزار گردد، گفت: طرح استعدادیابی قبلا برگزار می شد و آن را از بهمن ماه سال گذشته به صورت متفاوت برگزار می کنیم. به 10 منطقه سهمیه دادیم تا استان هایی که در هر منطقه هستند با هم رقابت نمایند و بهترین های آن منطقه به فدراسیون معرفی شوند.

وی گفت: به هر منطقه دو سهمیه دادیم که رده های سنی زیر 11، 13، 15 و 17 سال در آن قرار دارند، اما هدف ما رده های سنی زیر 11، 13 و 15 سال است که به فدراسیون معرفی شده اند و ماه آینده جشنواره استعدادیابی را برگزار خواهیم کرد. نفرات برتر و مستعدین را جهت پشتوانه سازی تیم های نوجوانان و جوانان انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1991

به "انتخاب مجدد ثریا آقایی به اسم ورزشکار برتر کمیته توسعه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مجدد ثریا آقایی به اسم ورزشکار برتر کمیته توسعه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید