ایتالیا زهر خود را با سرویس هایش ریخت، روسیه و برزیل را هم می توانیم ببریم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: مقابل هر تیم حتی روسیه و برزیل، خوب سرویس بزنیم، برنده بازی، ما هستیم.

ایتالیا زهر خود را با سرویس هایش ریخت، روسیه و برزیل را هم می توانیم ببریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بهنام محمودی پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی والیبال در لیگ جهانی والیبال مقابل ایتالیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ایتالیا برای بازی انتقامی به میدان آمده بود و زهر خود را هم با سرویس هایش ریخت. درست است که ایتالیا در 2 ست اول زیاد نتوانست از سرویس استفاده کند اما در همین 2 ست هم برنده شد. بازی خوب بازیکنان ایران، کار را به ست پنجم کشاند و به هرحال امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران باعث شد برنده شوند. ایتالیا 8 دوره قهرمان لیگ جهانی شده و دریافت امتیاز از این تیم برای بازیکنان ایران جای تبریک دارد.

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: اگر در این بازی، فرهاد قائمی هم حضور داشت، تیم ملی هم در دریافت و هم در سرویس، بهتر عمل می کرد و وزنه بازی به سمت ما سنگین می شد. در کل می توان به جرات گفت که هر تیمی جلوی ما خوب سرویس نزند و ما مقابل هر تیم حتی روسیه و برزیل، خوب سرویس بزنیم، برنده بازی، ما هستیم. ما اسپکرها و پاسور فوق العاده ای داریم که از نظر روحی و جسمی در سطح بسیار بالایی بازی می نمایند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون در صورت باخت هم همه می گویند ایران برنده است.

شهرام محمودی در خصوص عملکرد برادرش، شهرام گفت: او بازی را با درک بالا و باشعور بازی می نماید. ولاسکو هم از اینکه او با زورش بازی نمی نماید از شهرام، تمجید نموده بود. او امتیازات مهمی رادر این بازی برای ایران گرفت. به نظر من نه تنها شهرام، بلکه تمام بازیکنان ایران در حال حاضر جزو بهترین ها جهان هستند. من مطمئنم که ایران می تواند کوبا را هم شکست دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 391

به "ایتالیا زهر خود را با سرویس هایش ریخت، روسیه و برزیل را هم می توانیم ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا زهر خود را با سرویس هایش ریخت، روسیه و برزیل را هم می توانیم ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید