بازداشت مزاحمی که 9000 بار با اورژانس تماس گرفته بود!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پلیس اسپانیا مردی که طی سه سال گذشته حدود 9000 بار با اورژانس تماس گرفته و مزاحمت ایجاد نموده بود را ردیابی و دستگیر کرد.

بازداشت مزاحمی که 9000 بار با اورژانس تماس گرفته بود!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، یک مرد اسپانیایی که عملا مسئله ای نداشت، اما از سال 2019 تقریبا 9000 بار با پلیس و اورژانس تماس گرفته و مزاحم شده بود، دستگیر شد. پلیس اسپانیا پس از ردیابی تماس های آزار دهنده این مرد توانست او را بازداشت کند.

رسانه های محلی گزارش دادند که این مرد 49 ساله از اویدو در شمال غربی اسپانیا هفته گذشته پس از شکایت از سوی سرویس 091 که کلیه تماس های تلفنی را با پلیس ملی این کشور دریافت می نماید، دستگیر شد.

تحقیقات نشان داد که او بیش از دو سال است که فقط با هدف توبیخ و توهین به کارگران درخواست ارتباط به وسیله خطوط اضطراری داشته است.

بازرسان سرویس 091 اظهار داشتند که این مرد اصلاً در شرایط اضطراری نبوده است و در واقع تماس های او حکم مزاحمت و ایجاد اختلال در فرایند خدمات رسانی را داشته است.

گزارش شده است که در این مدت 3778 تماس با خط 091 و 4957 تماس اضطراری دیگر 112 از شماره تلفن او برقرار شده است.

طبق گزارشات اسپانیایی، اپراتور ها بار ها از تماس گیرنده درخواست نموده اند که خطوط اضطراری را که برای افرادی که به یاری فوری احتیاج دارند، اشغال نکند، اما مرد این خواسته ها را نادیده گرفته و اکنون با اتهام نافرمانی جدی روبرو است.

بر اساس قوانین کشور اسپانیا مجازات این فرد می تواند از سه ماه تا یک سال به حبس باشد.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1897

به "بازداشت مزاحمی که 9000 بار با اورژانس تماس گرفته بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت مزاحمی که 9000 بار با اورژانس تماس گرفته بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید