بالاخره خوراک به مرغداری ها رسید ، خاتمه وقفه 50 روزه تحویل خوراک

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، اوایل بهار سال جاری بود که کاوه زرگران، عضو اتاق بازرگانی ایران از توقف واردات خوراک دام و طیور به دلیل اختلاف نظر دو وزارتخانه صنعت و کشاورزی خبر داده بود.

بالاخره خوراک به مرغداری ها رسید ، خاتمه وقفه 50 روزه تحویل خوراک

پس از این، در هفته گذشته نیز در چند نوبت فعالان صنعت مرغداری به این موضوع گلایه کردند که هنوز در سال جاری خوراکی دریافت نکرده اند و آنها مجبور هستند از بازار آزاد این خوراک را به سختی و با هزینه بیشتری دریافت نمایند.

چهارشنبه اخیر، رئیس اتحادیه مرغ تخم گذاران تهران نیز به خبرنگاران گفته بود: مرغداران بیش از 50 روز است که خوراک مرغ ندارند و در خرداد ماه فراوری جوجه افزایش می یابد و ممکن است به دلیل نبود دان دوباره این جوجه ها معدوم شوند.

طبق پیگیری ها از فردای این روز، تحویل خوراک به مرغداری ها شروع شده و به نظر می رسد بخشی از مشکل در این حوزه فعلا برطرف شده است.

ناصر نبی پور، رئیس اتحادیه مرغ تخم گذاران تهران گفته بود: چنانچه این شرایط ادامه دار باشد دوباره با بحران کمبود تخم مرغ و افزایش قیمت آن روبرو می شویم! مرغداری های تهران تنها با یک سوم ظرفیت کار می نمایند و تخم مرغ از سایر استان ها برای تهرانی ها تامین می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1807

به "بالاخره خوراک به مرغداری ها رسید ، خاتمه وقفه 50 روزه تحویل خوراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره خوراک به مرغداری ها رسید ، خاتمه وقفه 50 روزه تحویل خوراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید