بهترین اقامتگاه های پوکت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، برای تجربه یک اقامت ارزان و در عین حال ماجراجویانه در تور پوکت بهتر است در بهترین اقامتگاه‌های ان اقامت کنید. در این مقاله شما را با اقامتگاه‌های ارزان پوکت و خدماتی که می‌توانند به شما ارائه بدهند، آشنا خواهیم کرد.

بهترین اقامتگاه های پوکت

اقامت گاه سنتارا کاتای (Centara Kata Resort) پوکت

اقامت گاه سنتارا کاتای پوکت در ساحل کاتا، در ساحل غربی سبز پوکت قرار گرفته که بهترین اقامتگاه در جزیره پوکت است. ساحل کاتا با مراکز تفریحی و کلوپ‌های شبانه پوکت با نام پاتونگ (Patong) فاصله کمی دارد و می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما در تور پوکت تبدیل شود. این اقامتگاه به سبک سنتی تایلندی طراحی شده در حالی که از همه امکانات مدرن و پیشرفته برخوردار است یک محل دلپذیر برای گذران تعطیلات و لذت بردن از تفریحات در تور پوکت به شمار می‌رود. 

ویلای برکه دوسیت تانی لاگونا (DusitThani Laguna Pool Villa) پوکت

خانه های ییلاقی و یا ویلاهای برکه دوسیت تانی لاگونا بسیار مجلل با امکات عالی هستند که در بخش شمالی این مکان قرار گرفته است. این ویلاها از چشم انداز زیبای دریاچه لاگونا و ساحل پوشیده شده از کاج های استوایی بانگتائو (Bangtao Beach) است. لازم به ذکر است که این اقامت گاه ورود مشتریان خود را با نوشیدنی و شکلات خوش آمد گویی کرده و در طول اقامت آنها انواع نوشابه ها و آب را به صورت رایگان در اختیار آنها در تور پوکت قرار می‌دهد.

اقامت گاه ساحلی کاتاثانی (Katathani Phuket Beach Resort) پوکت

این اقامتگاه یک هتل خاص بوده که بسیاری از مسافران بعد از تست اول خود دوباره آن را انتخاب می‌کنند. این اقامتگاه 479 اتاق و سوئیت داشته که همگی از بالکن و تراس رو به اقیانوس برخودارند که می‌توان گفت که به استخرها یا باغ های استوایی مجهز می‌باشند. اقامتگاه کاتاثانی دارای فضایی خانوادگی و دوستانه بوده که در دو بخش جداگانه، شش استخر شنا و زمینی بسیار بزرگ به همراه ساحلی بزرگ دارد.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 6

به "بهترین اقامتگاه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید