تابوت های مقوایی!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جولان کووید-19 در سال تازه میلادی جان حدود 6000 شهروند هنگ کنگی را گرفته است و مقامات با کمبود تابوت روبرو شده اند.

تابوت های مقوایی!

به گزارش خبرنگاران، هنگ کنگ دارای 7 میلیون جمعیت است و تا به امروز یک میلیون و 167 هزار و 713 مورد ابتلا به کرونا در این منطقه به ثبت رسیده است. شمار قربانیان کرونا در هنگ کنگ به 8 هزار و 61 تن افزایش یافته است.

محدودیت های فضایی، سوزاندن را به یک روش معمول دفن در هنگ کنگ تبدیل نموده است، با این حال مسئولان در پی جایگزین برای تابوت های چوبی هستند. برای مقابله با کمبود، بعضی از شرکت ها جایگزین هایی مانند یک تابوت مقوایی سازگار با محیط زیست ارائه نموده اند.

لایف آرت آسیا، تابوت های مقوایی از الیاف چوب بازیافتی ساخته است که می تواند طرح روی آن بسته به سفارش مشتری قابل تغییر است. روزانه حداکثر 50 تابوت در کارخانه این شرکت در آبردین هنگ کنگ فراوری می گردد.

ویلسون تانگ، مدیر اجرایی شرکت گفت: استفاده از تابوت های ساخته شده از مقوا مقاومت زیادی دارد.

وی اضافه نمود: مردم احساس می نمایند که استفاده از به اصطلاح تابوت های کاغذی کمی شرم آور است. آن ها احساس می نمایند که این برای عزیزانشان چندان محترمانه نیست.

او گفت که این شرکت طرح هایی دارد که می تواند مذهب را منعکس کند و تابوت ها حتی می توانند رنگ شخصی داشته باشند.

این شرکت می گوید تابوت های مقوایی آن، وقتی در هنگام سوزاندن سوزانده می شوند، 87 درصد کمتر از تابوت های ساخته شده از چوب یا جایگزین های چوب، گاز گلخانه ای منتشر می نمایند.

وزن هر تابوت حدود 23 پوند (10.5 کیلوگرم) است و می تواند بدنی با وزن 440 پوند (200 کیلوگرم) را حمل کند.

هنگ کنگ در هفته گذشته به طور میانگین روزانه 200 مورد مرگ ناشی از کووید-19 را ثبت نموده است. بسیاری از قربانیان مسن بودند که واکسینه نشده بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2228

به "تابوت های مقوایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابوت های مقوایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید