تارا وارد بازار آزاد شد ، اختلاف قیمت 400 میلیونی تارا در بازار

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، سال گذشته اولین مرحله پیش فروش خودروی تارا انجام شد و شهریور سال جاری اولین گروه این خودرو به خریداران آن تحویل داده شد. حالا از هفته گذشته تا به امروز پای خودروی تارا به سایت های خرید و فروش باز شده است.

تارا وارد بازار آزاد شد ، اختلاف قیمت 400 میلیونی تارا در بازار

آنگونه که بعضی از رسانه ها گزارش داده اند، قیمت خودروی تارا دنده دستی در بازار آزاد حدود 350 تا 400 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت کارخانه خودرو تارا 290 میلیون تومان است. اما قیمت بازار آزاد تارا دنده ای فرق دارد. از 890 تا 400 میلیون تومان!

قیمت بازار آزاد تارا دنده ای

اما قیمت تارا دنده ای در سایت های خرید و فروش قابل توجه است. در بعضی از آگهی ها قیمت تارا دنده ای 400 میلیون تومان اسم شده است و در آگهی دیگر 890 میلیون تومان! این دو آگهی در سایت دیوار و تنها با فاصله پنج ساع

ت درج شده است. البته خودروی تارای 400 میلیون تومانی 12 کیلومتر کار نموده است و خودروی تارای 890 میلیون تومانی صفر است.

البته به نظر نمی رسد کاکرد 12 کیلومتری علت افت 400 میلیونی قیمت تارا باشد. چون آگهی های دیگری هم در سایت دیوار وجود دارد که قیمت خودرو تارای صفر دنده ای را 620 یا 630 میلیون تومان اعلام نموده است. در آگهی دیگری قیمت تارا صفر دنده ای 500 میلیون است و فرد دیگری خودروی صفر کیلومتر تارا را 420 میلیون تومان آگهی نموده است.

بر این اساس به نظر می رسد بازار هنوز به توافق جدی درباره قیمت خودروی تارا نرسیده است.

اما قیمت کارخانه خودرو تارا چقدر است؟ تیرماه سال جاری ایران خودرو قیمت خودرو تارا دنده ای را اظهار داشت. بر اساس اعلام این شرکت قیمت کارخانه تارا دنده ای 290 میلیون و 472 هزار تومان اعلام شد. البته این قیمت تنها برای مشتریانی بود که در حواله های آنها سود مشارکت اعلام نشده و تنها باید در هنگام صدور دعوتنامه، الباقی وجه را بدون کسورات بپردازند.

قیمت بازار آزاد تارا دستی

در بعضی از آگهی ها قیمت تارا دستی 350 تا 400 میلیون تومان اسم شده است. قیمتی که نشان می دهد احتمالا قیمت تارا در بازار آزاد هم قیمت خودروی شاهین است. البته بعضی معتقدند احتمالا این قیمت با افزایش عرضه تارا به بازار آزاد، کمی تعدیل می گردد و قیمت تارا دستی کاهش پیدا می نماید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1980

به "تارا وارد بازار آزاد شد ، اختلاف قیمت 400 میلیونی تارا در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا وارد بازار آزاد شد ، اختلاف قیمت 400 میلیونی تارا در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید