تبدیل شرایط بیمه تاکسیرانان کلید خورد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه ریزی برای پاسخ به مهم ترین مطالبه تاکسیرانان خبرداد و گفت براساس هماهنگی های اجرا شده در فازنخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

تبدیل شرایط بیمه تاکسیرانان کلید خورد

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، محمد روشنی در مورد بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود 15 هزار تاکسیران تا به امروز اشاره نمود وگفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است وامیدواریم باهماهنگی وهمکاری های خوب بین بخشی بعمل آمده تاخاتمه برنامه پیروز عمل نماییم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های اجرا شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا خاتمه دی ماه جاری 2 تا 3 هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

وی به نامه نگاری های انجام شده از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره نمود و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می گردد.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت نموده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

وی افزود: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا خاتمه سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

روشنی گفت: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز رسانیده میگردد ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها درحال حاضرنیست.

این مقام مسوول با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید نمود: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1585

به "تبدیل شرایط بیمه تاکسیرانان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل شرایط بیمه تاکسیرانان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید