تعداد مدال های طلای تیم ملی ووشوی اندونزی به 2 رسید، نماینده اندونزی قهرمان فرم چی چوان شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در ادامه مسابقات بین المللی ووشو جام پارس که در سمنان در حال برگزاری است؛ ووشو کار اندونزیایی پیروز شد دومین مدال طلای این مسابقات را برای کشور خود به ارمغان بیاورد.

تعداد مدال های طلای تیم ملی ووشوی اندونزی به 2 رسید، نماینده اندونزی قهرمان فرم چی چوان شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، بوبی گوناوان، ووشو کار بخش تالو از کشور اندونزی توانست با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یافته و دومین مدال طلا را برای این کشور رقم بزند.

این ورزشکار اندونزیایی در فرم چی چوان بخش تالو در مسابقات بین المللی ووشو جام پارس که در شهر سمنان در حال برگزاری است رتبه نخست را کسب کرد.

گوناوان توانست در مجموع امتیاز 9.54 را از 10 امتیاز ممکن از داوران این مسابقات کسب نموده و به مقام نخست و مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

رتبه دوم و مدال نقره این فرم از بخش تالوی مسابقات بین المللی ووشو جام پارس نیز به علی وطن خواه ووشوکار بخش تالو از تیم پارس جنوبی کشورمان رسید .

لیمپد پوکبام، ورزشکار هندی نیز توانست در این رشته از مسابقات بین المللی ووشو جام پارس گردن آویز برنز و مقام سومی را کسب کند.

به گزارش خبرنگاران ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و تیم های ایران و خارجی در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس نمایندگان 12 کشور خارجی و ازجمله قزاقستان، عراق، بلاروس، سنگاپور، برونئی، هند، بلغارستان، افغانستان، لبنان، اندونزی، پاکستان و ارمنستان حضور دارند.

تیم های پارس جنوبی و هیئت ووشوی سمنان از ایران نیز در این مسابقات حضور دارند و این تیم ها در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس شرکت نموده اند.

این دوره مسابقات امروز به میزبانی سمنان و در سالن غدیر این شهر شروع و تا 27 فروردین ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 536

به "تعداد مدال های طلای تیم ملی ووشوی اندونزی به 2 رسید، نماینده اندونزی قهرمان فرم چی چوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مدال های طلای تیم ملی ووشوی اندونزی به 2 رسید، نماینده اندونزی قهرمان فرم چی چوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید