تقاضای مولر از مسئولان بایرن مونیخ برای موافقت با خروج او

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یک منبع خبری معتبر در آلمان مدعی شده است که هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ از وضعیت فعلی خود در این تیم راضی نیست و به همین دلیل میخواهد از باواریایی ها جدا گردد.

تقاضای مولر از مسئولان بایرن مونیخ برای موافقت با خروج او

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه بیلد آلمان مدعی شده است که توماس مولر بعد از 20 ساله تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفته است.

مولر که سال 2000 به تیم جوانان بایرن مونیخ پیوست و از آنجا به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در فصل جاری زیر سایه فیلیپه کوتینیو قرار گرفته و در بعضی از بازی های تیمش نیمکت نشین بوده است. در واقع در هفت هفته سپری شده از بوندس لیگا، مولر تنها در سه بازی در ترکیب اصلی بوده است و همیشه جزو بازیکنانی بوده که یا به صورت تعویضی به میدان رفته اند یا از آن خارج شده اند. توماس در چهار دیداری که به صورت تعویضی به میدان رفته، حداکثر 30 دقیقه به انتها مسابقه فرصت بازی داشته است.

توماس در سال های اخیر با وجود دریافت پیشنهادهای بزرگ ترجیح داد در بایرن مونیخ بماند، اما اکنون به نظر می رسد که نمی خواهد تا انتها قراردادش با این تیم (30 ژوئن سال 2021) در آلیانتس آره نا بماند و باشگاه هم برای اینکه راه خروج او را هموار کند، مسئله ای ندارد.

بیلد در ادامه گزارش خود مدعی شده که تیم فوتبال اینتر تابستان سال جاری و لیورپول در بازار تابستانی سال گذشته به خرید مولر تمایل داشتند. پیش از آنها هم تیم های آرسنال و منچستریونایتد قصد داشتند مولر را به خدمت بگیرند، اما پاسخ او به تمامی این پیشنهادها منفی بود.

اکنون آینده مولر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و این در حالی است که از آلمان هیچ خبری مبنی بر تمایل یک تیم به خرید بازیکن 30 ساله باواریایی ها به گوش نمی رسد. مولر در حالی هوای جدایی از بایرن مونیخ را در سر دارد که سرمربی اش نیکو کواچ از او به عنوان مهره ای مهم برای تیمش یاد نموده و او را بازیکنی می داند که همیشه باعث ایجاد جوی مفرح در رختکن تیم شده است.

مولر تنها یکی از 5 بازماند بایرن مونیخی است که سال 2013 آخرین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان را کسب کرد. مانوئل نویر، داوید آلابا، خاوی مارتینس و ژروم بواتنگ 4 بازیکن دیگر هستند. در صورتی که مولر به خواسته اش برای ترک بایرن مونیخ برسد، او سومین بازیکن نمادین بایرن مونیخ پس از باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام خواهد بود که در 4 سال اخیر از باواریایی ها جدا می گردد.

مولر 495 بازی برای بایرن مونیخ انجام داده و 186 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. او در 19 سالی که از حضورش در بایرن مونیخ می گذرد، هشت قهرمانی در بوندس لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 5 قهرمانی در سوپرجام آلمان کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 505

به "تقاضای مولر از مسئولان بایرن مونیخ برای موافقت با خروج او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای مولر از مسئولان بایرن مونیخ برای موافقت با خروج او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید