رئال مادرید برای خرید یوویچ رقابت نمی کند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کهکشانی ها اگرچه به خرید مهاجم اینتراخت فرانکفورت تمایل دارند اما برای جذب او به آب و آتش نخواهند زد.

رئال مادرید برای خرید یوویچ رقابت نمی کند

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، باشگاه رئال مادرید در نظر دارد که تابستان سال جاری لوکا یوویچ مهاجم تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت را به خدمت بگیرد اما برای به چنگ آوردن این ملی پوش صرب پیشنهادی نجومی ارائه نخواهد کرد.

یوویچ 21 ساله اکنون به صورت قرضی از بنفیکا برای اینتراخت فرانکفورت بازی می نماید و در فصلی که گذشت یکی از بهترین مهاجمان اروپا بود چرا که در تمامی رقابت های فصل 28 گل زد.

با وجود اینکه رئال مادرید یوویچ را یک گزینه ایده آل برای تقویت قوای هجومی اش می بیند، این باشگاه قصد ندارد در مزایده ای که باشگاه آلمانی برای فروش بازیکنش به راه خواهد انداخت شرکت کند. با توجه به عملکرد خوب یوویچ و قرار دریافت وی در کانون توجه تعدادی از باشگاه های مطرح اروپا، برنامه اینتراخت برای استفاده از بند موجود در قرارداد وی برای تبدیل کردن این بازیکن قرضی به قطعی و سپس فروش او با رقمی بالاتر قطعی به نظر می رسد.

طبق گزارش مارکا اولین در اولین دور مذاکرات رئال مادرید با اینتراخت برای جدب یوویچ روی او 60 میلیون یورو قیمت گذاشته شده است اما با توجه به افزایش محیوبیت او نزد سایر باشگاه ها، فرانکفورتی ها رقم مورد نظرشان را بالا برده اند به خصوص که گفته می گردد پاری سن ژرمن حاضر است برای خرید او 100 میلیون یورو بپردازد. رئال مادرید معتقد است بازیکنی که تنها 18 ماه تجربه بازی در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا را دارد، بیشتر از 50 میلیون یورو نمی ارزد.

بارسلونا هم پیش از این مشتری یوویچ بود اما مسئولان باشگاه چند هفته پیش به اینتراخت اعلام کردند که دیگر تمایلی به جذب این تیم ندارند. پیش از این هم بایرن مونیخ به دنبال توافق برای خرید تیمو ورنر از خرید یوویچ انصراف داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 310

به "رئال مادرید برای خرید یوویچ رقابت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید برای خرید یوویچ رقابت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید