توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: در دو کوارتر ابتدایی بازی بهم ریخته بودیم، اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و با مدیریت آن پیروز میدان شویم.

توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم

سپیده جعفری امروز (پنجشنبه 10 بهمن) پس از برد تیمش مقابل خانه بسکتبال بندرعباس و رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این دومین بازی پلی آف بود که انجام دادیم. در بازی اول با اختلاف زیاد به پیروزی رسیدیم، امروز تیم بندرعباس خیلی خوب بازی کرد. در این بازی ما معصومه اسماعیل زاده را هم در اختیار نداشتیم.

وی اضافه کرد: در تمام بازی ها زمانی که برخی بازیکنان در زمین نباشند، روحیه ای برای تیم مقابل است. اما خدا را شکر که در بازی دوم در اصفهان هم نتیجه خوبی گرفتیم و اجازه ندادیم کار به بازی سوم کشیده شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: در کوارتر اول و دوم این بازی بهم ریختگی زیادی داشتیم، برخی از بازیکنان سرماخوردگی دارند، از بازی بندر که آمدیم کمی دچار افت بدنی شدند، اما تلاش کردیم آنها را به این بازی برسانیم.

جعفری خاطرنشان کرد: فاصله نزدیک دو بازی پلی آف و دوری راستا اصفهان و بندرعباس در افت بدنی بازیکنان تاثیرگذار بود. با توجه به اینکه مرحله پلی آف هم است و هیچ تیمی نمی خواهد در این مرحله ببازد، بازی ها نزدیک و حساس بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 906

به "توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید