بهترین جاذبه های پوکت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پوکت از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. در تور پوکت می‌توانید در سواحلی آفتابی امکاناتی مدرن برای شنا و غواصی داشته باشید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های پوکت آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های پوکت

معبد وات چالونگ پوکت

در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و پر از جاذبه هستند. به دو راهب مقدس تقدیم گشته که دردهه‌ 1780 میلادی، به پرستاری و درمان کارگران معادن می‌پردازند. این معبد با لباس پوشیده و مناسب وارد شوید و کفش‌ها را هنگام ورود دربیاورید. وات چالونگ، معماری و نقش‌های بسیار زیبایی داشته، به خصوص در معبد اصلی. این معبد دارای 36 مجسمه بودا می‌باشد و شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین معابد در کل کشور تایلند همین معبد می‌باشد.

آکواریوم پوکت

این آکواریوم اولین آکواریم در سطح کشور تایلند می‌باشد و مجموعه‌‌ای زیبا و کم‌نظیر از ماهی‌های استوایی، لاک پشت‌ها، مرجان‌ها و گونه‌های دیگری از جانوران دریایی را در خودش خواهد داشت.

خلیج فانگ نا پوکت

خلیج فانگ نا یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های پوکت می‌باشد که در 497 مایلی بانکوک قرار گرفته است. این خلیج بین جزایر پوکت، فانگ‌نا و کرابی قرار گرفته، بیشتر به دلیل صخره‌های بسیار زیبای آهکی که دارد از آب‌های سبزرنگ بیرون آمده‌ است، محبوبیت پیدا کرده است.

یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت خلیج فانگ نا است. غارها، تالاب‌ها و سواحل بکر  با زمین سرسخت و آسمان آبی تنها بخشی از جاذبه‌های این خلیج هستند. تعداد زیادی قایق و جت‌اسکی برای اجاره کردن وجود دارد و کلی رستوران با غذاهای خوشمزه وجود دارد.

منطقه قدیمی پوکت

برخلاف بسیاری از مراکز استانی کشور تایلند، شهر پوکت با ویژگی‌هایی که دارد در منطقه باستانی خود محبوبیت خاصی پیدا کرده است. در این بخش از شهر که تاریخچه غنی و پرباری وجود دارد، معابد، عبادتگاه‌ها، مرکز خرید، کافه‌ها، مغازه‌های تابلوفروشی، موزه‌های شخصی و عمومی بسیار زیبایی را پیدا خواهید کرد. بهترین موقع برای بازدید از این منطقه اول صبح یا بعد از غروب خورشید می‌باشد. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در این مکان وجود دارد.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 9

به "بهترین جاذبه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید