حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، استاندار فارس با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و رسیدگی به معیشت مردم دو اولویت اصلی دولت و رئیس جمهور است، گفت: حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق این دو هدف مهم است.

حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است

به گزارش از ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فارس بیان اینکه کرونا بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیر گذار است و تامین معیشت مردم هم از راستا سرمایه گذاری و فراوری حاصل می گردد، اظهار کرد: این شورا می تواند با ارائه راه چاره ها و زدودن موانع از پیش پای فراوری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در برطرف مسائل کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

او با تاکید بر این که نگاه جامع و کارشناسانه باید بر جلسات شورای تبادل نظر حاکم باشد، ادامه داد: خوشبختانه پیشنهادات شورای گفت وگوی استان فارس در زمینه اصلاح آئین نامه و شیوه ها و بعلاوه اصلاح قوانین در سطح کشور موثر بوده است.

استاندار فارس با اشاره به این که فعالیت های شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان در چند سال اخیر دارای ارزش معنوی و حقوقی بوده است، گفت: اگر مجموعه این فعالیت ها به صورت مجلد عرضه گردد به اسم تجربه ای ارزشمند برای حل مسائل کشور می تواند در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1970

به "حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید