تور فرانسه ارزان: خلاصه بازی بلژیک 2 ، 3 فرانسه؛ کامبک تماشایی خروس ها

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دومین ملاقات از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپای 2021 در استادیوم آلیانتس تورین بین بلژیک و فرانسه برگزار گردید که خروس ها با پیروزی 3-2 به فینال رسیدند.

تور فرانسه ارزان: خلاصه بازی بلژیک 2 ، 3 فرانسه؛ کامبک تماشایی خروس ها

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بازی را بلژیک بهتر آغاز کرد و فرصتی عالی دبروینه داشت که لوریس آن را مهار کرد، اما به تدریج فرانسه هم جلو آمد و فرصت هایی برای گلزنی به دست آورد. با این حال بلژیک دقیقه 37 به گل نخست بازی رسید. کاراسکو با شوت زمینی به زاویه موافق دروازه فرانسه تبدیل به گل شد. خیلی زمان نبرد که شیاطین سرخ دومین گل شان را هم بزنند. لوکاکو دقیقه 41 از زاویه بسته توپ را به سقف دروازه لوریس زد. نیمه دوم را فرانسه هجومی آغاز کرد و دقیقه 62 پاس امباپه را بنزما در شلوغی محوطه جریمه به گوشه دروازه هم تیمی اش در رئال یعنی کورتوا فرستاد تا گل نخست خروس ها رقم خورد. دقیقه 69 هم پنالتی ای که گریزمن گرفته بود را امباپه به سقف دروازه بلژیک زد و کار به تساوی کشیده شد. دقیقه 87 برخلاف جریان بازی ارسال کاراسکو و ضربه نهایی لوکاکو دوباره بلژیک را پیش انداخت، اما VAR این گل را آفساید گفت. تا این که دقیقه 90 شوت پای چپ تماشایی هرناندس گل رجحان خروس ها را به همراه داشت.

فرانسه با این برد برای نخستین مرتبه راهی فینال لیگ ملت های اروپا شد و در این ملاقات باید یک شنبه شب به مصاف اسپانیا برود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2019

به "تور فرانسه ارزان: خلاصه بازی بلژیک 2 ، 3 فرانسه؛ کامبک تماشایی خروس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: خلاصه بازی بلژیک 2 ، 3 فرانسه؛ کامبک تماشایی خروس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید