عایدی استقلال و پرسپولیس از فینال جام حذفی چقدر است؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، از فصل فوتبالی 02-1401 تنها فینال جام حذفی به جای مانده است که این ملاقات چهارشنبه دهم خرداد بین تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه ملاقات نیمه نهایی جام حذفی مقابل طرفدار درباره نحوه تقسیم هزینه ها و عایدی های فینال این رقابت ها مطرح کرد: با توجه به اینکه دو تیم تهرانی هستند به طور مساوی بین دو تیم تقسیم می گردد. حالا باید دید چه تصمیمی می گیرند. درمورد عایدیها، فکر می کنم برای باشگاه هاست. در لیگ 16 تیم درگیر هستد و عایدی برای همه تیم هاست، اما وقتی دو تیم ذی نفع هستند، عایدی هم طبیعتا باید برای این دو تیم باشد.

عایدی استقلال و پرسپولیس از فینال جام حذفی چقدر است؟

آیین نامه سازمان لیگ درباره عایدی ها و هزینه های جام حذفی

در ماده 12 آیین نامه جام حذفی فوتبال آمده است: بلیت فروشی و تبلیغات محیطی مسابقات براساس آیین نامه بلیت فروشی و مقررات مالی سازمان لیگ است. در همین رابطه، پیگیری ها تعیین کرد که عایدی های حاصل از فینال جام حذفی قرار نیست بین استقلال و پرسپولیس تقسیم گردد بلکه سازمان لیگ براساس فرمولی که بر مبنای رتبه تیم ها در جام حذفی دارد، کلیه عایدی های این رقابت ها را بین تمام تیم ها تقسیم می نماید.

اما نکته مهم تری که وجود دارد این است که هزینه برگزاری این ملاقات شامل اجاره استادیوم نیز برعهده سازمان لیگ است نه دو باشگاهی که در این ملاقات حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2431

به "عایدی استقلال و پرسپولیس از فینال جام حذفی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی استقلال و پرسپولیس از فینال جام حذفی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید