40 میلیارد حقوق رانندگان و دستیاران مدیرعامل قبلی! ، پیشکسوت استقلال: خطیر به شرطی بازیکن برای نکونام می گیرد که اول سفارشی های خودش را در تیم جای دهد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، علی جباری گفت: زمانی که نکونام می گوید فلان بازیکن را می خواهم، خطیر می رود و بازیکن هایی که بهش سفارش شده است را به خدمت می گیرد، سیستم فعالیت این مدیرعامل به این صورت است که می گوید به ازای 2 بازیکنی که من میاورم، برای نکونام هم یک بازیکن می گیرم.

40 میلیارد حقوق رانندگان و دستیاران مدیرعامل قبلی! ، پیشکسوت استقلال: خطیر به شرطی بازیکن برای نکونام می گیرد که اول سفارشی های خودش را در تیم جای دهد

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از شرایط باشگاه، اختلاف بین خطیر و نکونام و درمورد شرایط مالی تیم در صورتی که زیر پوشش وزارت اقتصاد نیست گفت:حذف استقلال نقشه ای بود که از قبل کشیده شده بود، از سلطانی فر تا سجادی و قربانزاده وضع مالی ما را به هم ریختند و با گزینش هایی که انجام می شد هیچ سودی برای استقلال نداشتند و کاری می کردند تا هزینه ها را بالا ببرند که مدیرعامل بعدی دچار مشکل گردد.

مدیر قبلی با نبود پول حدود 60 نفر را به عنوان راننده و دستیار آورد و با حقوق های 40 میلیاردی استخدام کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

جباری ادامه داد: مدیرعامل فعلی زمان استراماچونی هم کلی مصیبت درست نموده بود و الان دارد برای نکونام دردسر درست می نماید، نکونام دارد کار می نماید و همه دوستش دارند، خطیر اگر پول ندارد چرا بازیکن های سفارشی خودش را می خرد اما نمی تواند بازیکن های مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد؟

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اختلاف های نکونام و خطیر اظهار کرد: موقعی که مدیرعامل نتواند بازیکن مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد، سرمربی دستش خالی است و به مشکل می خورد.

وی اظهار کرد: ما جلسه ای داشتیم با حضور مدیرعامل استقلال برای برطرف مسائل باشگاه اما علی خطیر در جلسه حاضر نشد، این شخص باید استعفا دهد و از این تیم برود.

نکونام دارد با شرایطی کار می نماید که هیچکس حاضر به انجام این کار نیست اما سرمربی پای تیم واستاده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

علی جباری در واکنش به دادن حق پخش مسابقات به باشگاه ها بیان نمود: این اتفاق بسیار خوب است و باید از قبل اتفاق میفتاد، باید باشگاه ها از حق پخش سهم داشته باشند.

می گویند باشگاه های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند اما دولت علاوه بر اینکه هیچ کاری برای این دو تیم انجام نمی دهد حق پخش هم از این دو باشگاه گرفته است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بازیکن سال های قبل استقلال راجب عدم ثبات باشگاه و منصوب شدن مدیرعامل های پی در پی اظهار کرد: این اتفاقات تقصیر وزارت و فدراسیون فوتبال و عواملش است.

بیشتر مدیرعامل ها از نام و بزرگی باشگاه استفاده کردند و سفارشی هستند، هر شخصی را که از هرکجا اخراج نموده اند آمده و مدیرعامل استقلال شده است.

پول استراماچونی موجود بود اما سلطانی فر اجازه نداد این پول پرداخت گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

جباری پیشکسوت استقلال در واکنش به این سوال که چرا رضایت بعضی بازیکنان پرداخت می گردد و به تیم میایند اما پس از دو روز همان بازیکن به یک تیم دیگر می پیوندد، مگر خود باشگاه کمبود بازیکن ندارد و این تصمیمات از زیر نظر کادرفنی رد نمی گردد، پاسخ داد: همه تصمیمات را مدیریت تیم می گیرد و کاری به نظرات کادرفنی ندارد.

زمانی که نکونام می گوید فلان بازیکن را می خواهم، خطیر می رود و بازیکن هایی که بهش سفارش شده است را به خدمت می گیرد، سیستم فعالیت این مدیرعامل به این صورت است که می گوید به ازای 2 بازیکنی که من میاورم، برای نکونام هم یک بازیکن می گیرم.

مدیرعامل حقی ندارد بازیکن انتخاب کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2467

به "40 میلیارد حقوق رانندگان و دستیاران مدیرعامل قبلی! ، پیشکسوت استقلال: خطیر به شرطی بازیکن برای نکونام می گیرد که اول سفارشی های خودش را در تیم جای دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 میلیارد حقوق رانندگان و دستیاران مدیرعامل قبلی! ، پیشکسوت استقلال: خطیر به شرطی بازیکن برای نکونام می گیرد که اول سفارشی های خودش را در تیم جای دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید