مجیدی کار سختی در استقلال دارد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نیست!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگاران و در خصوص شروع دوباره لیگ نوزدهم که در اواخر خرداد ماه شروع خواهد شد، گفت: چرخ فوتبال ایران قرار است ازپایان خرداد به حرکت درآید اما متاسفانه هر روز خبرهای بدی از بعضی تیم ها می شنویم. یک سری از تیم ها بازیکنان شان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بعضی دیگر به دلیل هزینه های سنگین حاضر به ادامه لیگ نیستند. بنابراین مسئولان فوتبال ایران باید تصمیمی جدی و قاطعانه بگیرند تا همه تیم ها موظف باشند از این تصمیم اطاعت نموده و سرخود کاری انجام ندهند.

مجیدی کار سختی در استقلال دارد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نیست!

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی اعلام کرد: باید نسبت به جان بازیکنان و خانواده آنها هم حساس بود و مسئولیت پذیر باشیم. اگر خدایی ننموده اتفاقی برای چند بازیکن بیفتد و خانواده های آنها هم به این ویروس مبتلا شوند چه کسی جوابگو خواهد بود، آیا مسئولان فوتبال این تقصیر را به گردن می گیرند؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: برای آغاز لیگ باید تمام جوانب را سنجید. کاش می شد بازی ها یک جا انجام می گرفت همه تیم ها در یک جای متمرکز تست کرونا می دادند تا شرایط همه بازیکنان برای مسئولان فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی معین گردد و اگر واقعاً بازیکنان تیم ها دچار این ویروس هستند لیگ را ادامه ندهیم تا جان بازیکنان بیشتری به خطر نیفتد.

بیانی درباره آمادگی بازیکنان از لحاظ جسمانی برای آغاز لیگ گفت: این یک مرحله سخت برای تمام تیم هاست. نقش مربیان بدنساز در این برهه بسیار تاثیرگذار است. شاید بعضی از بازیکنان به طور انفرادی تمرین نموده تا از آمادگی جسمانی برخوردار باشند اما تمرینات گروهی و پرفشار با تمرینات انفرادی بسیار متفاوت است. بنابراین باید مربیان بدنساز تیم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که کمتر شاهد آسیب دیدگی بازیکنان در این هفته های پرفشار باشیم.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد آغاز تمرینات آبی پوشان تهرانی گفت: مجیدی کار سختی در پیش دارد، باید کاملاً به شرایط فیزیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان دقت کامل داشته باشد. او باید با دیگر اعضای کادر فنی خصوصاً مربی بدنساز بیشتر از گذشته در ارتباط باشد و با تمرینات ویژه ای که برای بازیکنان در نظر می گیرند اجازه ندهند تیم که باید هر چهار روز یک بار بازی کند نفراتش دچار مصدومیت های سنگین گردد. حالا بازیکنانی چون یزدانی، شجاعیان و دیاباته از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده و آماده بازی برای استقلال هستند او باید بهترین ها را روانه میدان کند تا از بازی های باقی مانده بیشترین امتیاز را کسب کند.

بیانی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چه تیمی در سرانجام فصل قهرمانی را به نام خود ثبت کند، گفت: فوتبال ورزش غیرقابل پیش بینی است، هیچکس نمی داند تا زمانی که سوت سرانجام بازی توسط داور زده گردد برنده خواهد بود یا خیر در حال حاضر شانس پرسپولیس از سایر تیم ها بیشتر است اما بارها رخ داده تیم هایی که فکر می کردند قهرمان شده اند تا رده سوم و چهارم هم در هفته های سرانجامی سقوط نموده اند. بنابراین تمام تیم های بالای جدول برای قهرمانی کوشش می نمایند و پایین جدول هم کوشش می نمایند به لیگ یک سقوط ننمایند.

وی در سرانجام اعلام کرد: ما جام حذفی را هم در پیش داریم، یک راه کوتاه برای رسیدن به قهرمانی. فکر می کنم اگر استقلال یکی از رکوردداران جام حذفی در ایران است بتواند دو بازی آینده خود را در جام حذفی بدون استرس و با آرامش بازی کند به طور حتم می تواند یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1224

به "مجیدی کار سختی در استقلال دارد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی کار سختی در استقلال دارد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید