شکایت النصر به CAS بی فایده است، پرسپولیس خلاف ادعا را ثابت کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، علی عباس حقوقدان ورزشی مطرح در دنیای عرب درباره رد شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

شکایت النصر به CAS بی فایده است، پرسپولیس خلاف ادعا را ثابت کرد

عباس به سایت کوره گفت: پس از رد شکایت اولیه در کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا معین بود که درخواست تجدید نظر در این رأی هم رد می گردد.

این حقوقدان ورزشی اضافه نمود: شکایت النصر به دادگاه عالی ورزش (CAS) هم ثمری نخواهد داشت و کمکی به این تیم نمی نماید و فقط هزینه های دادخواهی این باشگاه را بیشتر می نماید.

عباس توضیح داد: تنها احتمالی که النصر می توانست از آن بهره ببرد ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس بعد از اجرای حکم محرومیت بود اما باشگاه ایرانی با شواهد خلاف آن را ثابت کرد و نشان داد قبل از محرومیت بازیکنانش را جذب نموده است.

به گزارش خبرنگاران، شکایت النصر از پرسپولیس به کمیته های انضباطی و استیناف AFC بعد از باخت این تیم عربستانی به نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت ها صورت گرفت.

تیم پرسپولیس ایران روز 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا می رود. این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به میزبانی قطر و به صورت متمرکز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1505

به "شکایت النصر به CAS بی فایده است، پرسپولیس خلاف ادعا را ثابت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت النصر به CAS بی فایده است، پرسپولیس خلاف ادعا را ثابت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید