روزنامه لوپاریزین فرانسه: چراغ سبز پاری سن ژرمن برای فروش نیمار

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپورت، در گزارشی مدعی شده تیم فوتبال پاری سن ژرمن قصد فروش نیمار را دارد. دلیل این تصمیم این است که سران باشگاه فرانسوی معتقدند رابطه شان با این بازیکن مانند قبل نیست و امیدی به درست کردن این رابطه هم ندارند. این تصمیمشان را هم می توان از عملکردشان فهمید، آن ها ابتدا زمانی که داستان فروش نیمار مطرح شد قیمت 300 میلیون یورو را روی او گذاشتند، اما بلافاصله آغاز به کاهش قیمت کردند، آن هم به صورتی چشم گیر.

روزنامه لوپاریزین فرانسه: چراغ سبز پاری سن ژرمن برای فروش نیمار

روز آدینه روزنامه فرانسوی لوپاریزین نوشت پاری سن ژرمن درخواستش را به 222 میلیون یورو کاهش داده و حتی شاید حاضر گردد نیمار را در ازای مقداری کمتر از اینکه پرداختی خودشان به بارسا برای جذبش بوده هم به فروش برساند.

این روزنامه همچنین از تصمیم جدید تیم فرانسوی درباره نیمار نوشته و طبق این ادعا قرار است همه با شنیدن خبری درباره نیمار به زودی شوکه شوند. هرچند اشاره مستقیم به این خبر نداشته، اما به نظر می رسد این سورپرایز کاهش عجیب قیمت این بازیکن برای فروشش باشد.

گفته می گردد ناصر الخلیفی، مالک ثروتمند تیم فرانسوی نمی خواهد حتی برای یک بار دیگر هم نیمار را ببیند و حاضر است در ازای 130 تا 150 میلیون یورو هم او را بفروشد. حالا اگر بتواند به علاوه مقداری پول فلیپه کوتینیو یا عثمانه دمبله را هم از بارسلونا بگیرد، مطمئناً از نظر خودش کمی از تلخی شکست در پروسه خرید نیمار را کم نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 340

به "روزنامه لوپاریزین فرانسه: چراغ سبز پاری سن ژرمن برای فروش نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه لوپاریزین فرانسه: چراغ سبز پاری سن ژرمن برای فروش نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید