روسیه لیست کشورهای غیر دوست را گسترده تر کرد ، کدام کشورها به لیست قبلی اضافه شدند؟ (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، روسیه امروز (یکشنبه) فهرست کشورها و قلمروهای غیر دوست را با افزودن 11 قلمروی دیگر متعلق به انگلیس که از تحریم ها علیه مسکو حمایت می نمایند، افزایش داده است.

روسیه لیست کشورهای غیر دوست را گسترده تر کرد ، کدام کشورها به لیست قبلی اضافه شدند؟ (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه دولت مسکو آمده است: دولت روسیه لیست کشورها و قلمروهای خارجی غیر دوست را که علیه مسکو، شرکت های روسی و شهروندان این کشور اقدامات غیردوستانه انجام می دهند، توسعه داده است.

در ادامه این بیانیه بعلاوه آمده است: 11 قلمروی فرامرزی دیگر متعلق به دولت بریتانیا به این لیست افزوده شده که از تحریم های لندن علیه مسکو حمایت می نمایند.

بر اساس اعلام این بیانیه، نام قلمروهای برمودا، قلمروی جنوبگان بریتانیا، قلمروی اقیانوس هند بریتانیا، جزایر کیمن، جزایر فالکلند، مونتسرات، جزایر پیت کرن، سنت هلنا، اسنشن و تریستان دا کونا، جزایر جورجیای جنوبی و ساندویچ جنوبی، آکراتاری و داکیلیا، جزایر تورکس و کایکوس به وسیله دولت مسکو به این لیست افزوده شدند.

در ابتدا، این لیست فقط شامل سه قلمرو تحت کنترل انگلیس یعنی جزیره آنگویلا، جزایر ویرجین انگلیس و جبل الطارق می شد. حالا 14 قلمروی فرامرزی بریتانیا به لیست کشورهای غیر دوست فزوده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2338

به "روسیه لیست کشورهای غیر دوست را گسترده تر کرد ، کدام کشورها به لیست قبلی اضافه شدند؟ (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه لیست کشورهای غیر دوست را گسترده تر کرد ، کدام کشورها به لیست قبلی اضافه شدند؟ (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید