زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین قزوین و پروجا ایتالیا فراهم شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سفیر ایتالیا در ایران گفت: با توجه به آنالیز های صورت گرفته شهر پروجا ایتالیا برای عقد خواهرخواندگی با شهر قزوین مناسب بوده و می تواند شهر مناسبی برای عقد خواهرخواندگی با شهر قزوین باشد.

زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین قزوین و پروجا ایتالیا فراهم شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، سفیر ایتالیا در ایران ظهر امروز در سفر خود به استان قزوین با استاندار قزوین دیدار و گفت وگو کرد.

مائورو کنچاتوری سفیر ایتالیا در ایران در این دیدار با اشاره به این نکته که پیمان خواهرخواندگی بین شهر قزوین و یکی از شهرهای ایتالیا منعقد می گردد، گفت: در سفرهایی که به استان قزوین داشتیم به ظرفیت های این استان از نزدیک آشنا شده ایم، به همین دلیل به منظور استفاده دوجانبه از ظرفیت های استان قزوین امیدواریم زمینه پیمان خواهرخواندگی بین شهر قزوین و یکی از شهرهای ایتالیا فراهم گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به آنالیز های صورت گرفته شهر پروجا ایتالیا برای عقد خواهرخواندگی با شهر قزوین مناسب است و می تواند شهر مناسبی برای عقد خواهرخواندگی با شهر قزوین باشد به همین دلیل شهردار پروجا از مدیران شهری قزوین درخواست نموده است تا طی سفری به شهر پروجا از نزدیک با ظرفیت های این شهر آشنا شوند.

سفیر ایتالیا در ایران با اشاره به عملکرد مطلوب مسئولان استان قزوین در مدیریت این استان توضیح داد: با توجه به آنالیز های صورت گرفته یکی از بهترین ویژه گی ها مدیران استان قزوین عملگرایی و اجرایی کردن برنامه ها است که سبب شده این استان پیشرفت ها خوبی داشته باشد این درحالی است که مشاوران ما نیز تمام کوشش خود را روی عملگرایی قرار داده اند.

کنچاتوری با بیان این نکته که اجرایی شدن برجام زمینه ورود کشور ایران به جامعه بین المللی را فراهم نموده است، عنوان نمود: شروع برجام فرصت بسیار مناسبی را برای ایران به وجود آورده تا دوباره شاهد حضور این کشور در مجامع بین المللی باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 695

به "زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین قزوین و پروجا ایتالیا فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین قزوین و پروجا ایتالیا فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید