ساعت هوشمند شیائومی می واچ ریوالو به زودی وارد بازار جهانی می شود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، با توجه به آنچه که در برنامه می واچ دیده شده، ظاهرا شیائومی قصد دارد ساعت هوشمند خود را با نام می واچ ریوالو به زودی راهی بازار جهانی کند.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ ریوالو به زودی وارد بازار جهانی می شود

دسامبر سال گذشته، شیائومی از ساعت هوشمند خود با نام می واچ کالر (Mi Watch Color) در کشور چین رونمایی کرد. اینطور هم که به نظر می رسد، این محصول قرار است به اولین ساعت هوشمند شیائومی تبدیل شود که به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

در بازارهای بین المللی، می واچ کالر با نام می واچ ریوالو (Mi Watch Revolve) شناخته می شود. نام این محصول در اپلیکیشن می واچ و در کنار مچ بند هوشمند می اسمارت بند 4C (این مج بند در بازار جهانی ردمی بند شناخته می شود) دیده شد.

شیائومی می بند 5 با نمایشگر 1.2 اینچی و قیمت 27 دلار معرفی گشت

علاوه بر این ها، یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری eSavants توانست به این ساعت هوشمند دست پیدا کرده و حتی ویدئوی جعبه گشایی آن را هم در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که در آن به وضوح می توانیم نام می واچ ریوالو را مشاهده کنیم. او در این ویدئو گفته این ساعت را با قیمت 90 یورو از وب سایت AliExpress خریداری کرده که این یعنی چیزی حدود 100 دلار.

شیائومی می واچ ریوالو قرار است به یک نمایشگر 1.39 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده و از قابلیت های خوبی نظیر GPS، بلوتوث نسخه 5.0، NFC و همچنین سنسور سنجش ضربان قلب و ردیاب خواب و استاندارد ضد آب 5ATM (تا 50 متر زیر آب) پشتیبانی می کند.

شیائومی این ساعت هوشمند را به یک باتری بسیار قدرتمند با طول عمر 14 روز (در صورت استفاده معمولی) مجهز کرده که رقم بسیار خوبی محسوب می شود. تاریخ دقیقا عرضه این محصول به بازار جهانی معین نشده اما گفته می شود به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

افزایش فروش ساعت های هوشمند در سه ماه اول امسال؛ کاهش 13 درصدی سهم اپل

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1262

به "ساعت هوشمند شیائومی می واچ ریوالو به زودی وارد بازار جهانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی می واچ ریوالو به زودی وارد بازار جهانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید