سعید احمدوند: اردوی سه هفته ای در سنگاپور برگزار می کنیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم ملی تنیس گفت: رقابت های دیویس کاپ به میزبانی سنگاپور برگزار می گردد و برهمین اساس اردوی سه هفته ای را در این کشور برگزار خواهیم کرد.

سعید احمدوند: اردوی سه هفته ای در سنگاپور برگزار می کنیم

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

سعید احمدوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برنامه تمرینی تیم ملی تنیس به صورت منظم و فشرده در حال برگزاری است. بازیکنان روزی سه ساعت تمرین تنیس دارند. یک ساعت و نیم نیز تمرینات بدنسازی برایشان درنظر گرفته ایم. شرایط و فضای اردوها خوب است و بازیکنان برای آمادگی هرچه بهتر در مسابقات دیویس کاپ سخت کوشش می نمایند.

وی اضافه کرد: در اردوی تیم ملی حسام یزدی و آرش صوری حضور دارند. دو بازیکن جوان و خوش آتیه که در اردوها منضبط هستند و تمرکزشان تنها به تمرین است. برای دیویس کاپ شاهین خالدان و حمیدرضا نداف نیز به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. در حال حاضر خالدان در آمریکا تمرینات خود را پشت سر می گذارد. نداف نیز به دلیل مصدومیت دراصفهان حضور دارد این بازیکنان 5 هفته در کنار ما خواهند بود و تمرینات در ادامه با این 4 بازیکن پیگیری می گردد.

سرمربی تیم ملی تنیس ادامه داد: پیش از شروع سال نو راهی تونس شدیم. در این کشور اردوی چندهفته ای را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان علاوه بر تمرین مسابقاتی را با تیم هایی همچون روسیه، انگلستان، ایتالیا و پرو و... برگزار کردند که محک جدی برایشان بود با نقاط ضعف و قوت خودشان شدند. پس از بازگشت از تونس به سرعت تمرینات خود را در تهران شروع کردیم.

احمدوند گفت: دیویس کاپ 5 تا 8 تیرماه به میزبانی سنگاپور برگزار خواهد شد. مسابقات بسیار سختی در پیش داریم. برای آمادگی هرچه بهتر در این رقابت ها دوم خردادماه راهی سنگاپور می شویم. اردوی سه هفته ای را در این کشور در نظر گرفته ایم تا بازیکنان علاوه بر تمرین با شرایط آب و هوایی محل مسابقات نیز وفق پیدا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 352

به "سعید احمدوند: اردوی سه هفته ای در سنگاپور برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید احمدوند: اردوی سه هفته ای در سنگاپور برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید