سه رشته ورزشی جدید به مسابقات کشورهای آسیای میانه اضافه شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک آسیای میانه در شهر نورسلطان قزاقستان با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

سه رشته ورزشی جدید به مسابقات کشورهای آسیای میانه اضافه شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

کیکاوس سعیدی در این باره گفت: در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای ایران، افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان حضور داشتند. اجلاسی یک روزه که با هدف آنالیز نحوه برگزاری بازی های کشورهای منطقه آسیای میانه در سال 2021 برگزار گردید.

وی توضیح داد: در دوره های گذشته مسابقات کشورهای آسیای میانه در 12 رشته برگزار می شد اما در این اجلاس پیشنهاد شد تا رشته های واترپلو، کاراته و تیروکمان نیز به این رقابت ها اضافه گردد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اعلام نمود: به همین منظور مقرر شد کار گروهی متشکل از نمایندگان کمیته های المپیک کشورها به زودی برای آنالیز بیشتر درباره نحوه برگزاری، رشته ها و قوانین مربوطه تشکیل گردد تا پس از آنالیز نهایی موارد لازم در حاشیه بازی های المپیک 2020 در نشستی با حضور روسا و دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو تصویب گردد.

سعیدی تاکید نمود: در حاشیه اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه نشست هایی هم به طور جداگانه با دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و همچنین با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان هم ملاقاتی داشتیم که بسیار مفید و سازنده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 833

به "سه رشته ورزشی جدید به مسابقات کشورهای آسیای میانه اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه رشته ورزشی جدید به مسابقات کشورهای آسیای میانه اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید