سولسشایر دخئا را مقصر باخت تیمش ندانست

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی نروژی منچستریونایتد به دفاع از عملکرد دروازه بان اسپانیایی تیمش در جریان شکست برابر آرسنال پرداخت.

سولسشایر دخئا را مقصر باخت تیمش ندانست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر، منچستریونایتد برابر آرسنال نهاده شد که این دیدار با دو گل به سود آرسنال به سرانجام رسید. گرانیت ژاکا تنها گل تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند. در ادامه و در نیمه دوم امریک اوبامیانگ از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

اوله گنار سولسشایر سرمربی یونایتد بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت: گل اول حریف کاملاً غافلگیرانه بود. ما بازی را خوب آغاز کردیم و یک موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست دادیم و در ادامه گلی دریافت کردیم که تقصیر دخئا نبود. ما توانستیم بازیکن حریف را به خوبی تحت فشار قرار دهیم و به همین دلیل او این فضا را پیدا کرد تا شوت زنی کند و شوت او نیز با چرخش به سمت دروازه رفت و مسیرش عوض شد. این یکی از آن گل های خیلی جالبی بود که در فوتبال می دیدیم.

او در سرانجام گفت: تاتنهام مغلوب شد و چلسی متوقف شد. این دیدار نیز با باخت تیم ما به سرانجام رسید. من فکر می کنم همه چیز تا بازی آخر ادامه داشته باشد. رقابت برای کسب سهمیه بسیار فشرده است. یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام برای دو سهمیه می جنگند و من امیدواریم بتوانیم به هدفمان برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 266

به "سولسشایر دخئا را مقصر باخت تیمش ندانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر دخئا را مقصر باخت تیمش ندانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید