صفر تا صد ارسال کالا از دیجی کالا
به گزارش مجله سفرنامه دبی، دیجی کالا یک مارکت پِلِیس یا بازار بزرگ آنلاین است که بیش از 308 هزار فروشنده در آن مشغول به فروش کالا هستند.
در دیجی کالا بیش از 9.7 میلیون تنوع کالایی وجود دارد که به روش های مختلف برای خریداران کالاها ارسال می شوند. یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران دیجی کالا یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری، این است که کالای خریداری شده چه زمانی به دستشان می رسد.
دیجی کالا شیوه های مختلفی از ارسال را متناسب با فروشنده کالا، مقصد کالا و بعلاوه نوع کالا در اختیار کاربران خود قرار می دهد. هر یک از این شیوه های ارسال، شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند که ممکن است گاهی برای کاربران تازه، مبهم و پیچیده به نظر برسند. برای آگاهی بیشتر مشتریان از خدمات دیجی کالا، این فروشگاه اینترنتی در بخشی از وب سایت خود راهنمای کاملی از شیوه های ارسال را به صورت ساده و به دور از پیچیدگی، قرار داده است که شامل 8 نوع ارسال کالا به روش های زیر است:
- ارسال امروز
- دریافت حضوری
- دریافت از گنجه
- ارسال به وسیله فروشنده
- ارسال عادی
- ارسال کالاهای بزرگ، سنگین و فوق سنگین
- ارسال سریع سوپرمارکتی
- ارسال با پست
هشت شیوه ارسال بالا، در این این صفحه، در قالب سرفصل های جداگانه نمایش داده شده و کاربران با کلیک بر روی هر یک از بخش ها می توانند اطلاعات کاملی از آن شیوه در قالب ویدیوهای آموزشی یا متون راهنما دریافت نمایند. بعلاوه در بخش سوالات متداول نیز می توانند پاسخ سوالات احتمالی شان درباره هریک از شیوه های ارسال کالا را دریافت نمایند.
شیوه دریافت حضوری، در گذشته، محدود به دفاتر دیجی کالا بود اما امروز دیجی کالا این امکان را فراهم نموده است که مشتریان بتوانند از میان 350 مرکز تحویل حضوری در سطح کشور، بدون احتیاج به منتظر ماندن در خانه و محل کار، کالای خود را دریافت نمایند.
شیوه ارسال امروز هم یکی از شیوه هایی است که به مشتریان یاری می نماید تا بتوانند کالاهای مورداحتیاج خود را در همان روز سفارش و در بازه ای 3 تا 5 ساعته دریافت نمایند و نگران طولانی شدن زمان تحویل آن هم برای کالاهایی که احتیاج فوری به آن دارند، نباشند.
با مراجعه به این صفحه و آشنایی با شیوه های ارسال در دیجی کالا، خرید هوشمندانه تری از این بازارگاه داشته باشید.
منبع: همشهری آنلاین