طرز تهیه تست پنیری متفاوت؛ یک میان وعده خوشمزه

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تست پنیری یک ساندویچ داغ است که با یک یا چند نوع پنیر تهیه می گردد. به طور معمول این میان وعده با گرم کردن پنیر بین برش های نان تست و کره تهیه می گردد. افزودن مواد دیگری مثل قارچ، ژامبون و یا فلفل هالوپینو به ذائقه شما بستگی دارد. با ما همراه باشید تا طرز تهیه تست پنیری متفاوت که یک میان وعده خوشمزه است، را یاد بگیرید.

طرز تهیه تست پنیری متفاوت؛ یک میان وعده خوشمزه

مواد لازم برای تهیه تست پنیری متفاوت

  • کره بدون نمک 50 گرم
  • موسیر ریز خردشده به میزان لازم
  • قارچ خردشده 90 گرم
  • برگ آویشن یک قاشق
  • آب لیمو دو قاشق عذاخوری
  • پنیر چدار (رنده شده) خرید آنلاین به میزان لازم
  • نان تست سفید دو عدد
  • پنیر موزارلا (خردشده) خرید آنلاین 100 گرم

طرز تهیه تست پنیری متفاوت

مرحله اول

20 گرم کره را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت میانه ذوب کنید. موسیر را اضافه نموده و به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که معطر گردد، هم بزنید.

مرحله دوم

قارچ را اضافه نموده و بپزید، به مدت دو دقیقه آن را هم بزنید، سپس آویشن و آب لیمو را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که آب موجود در ظرف بخار گردد، بپزید. سپس از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید تا کمی خنک گردد.

مرحله سوم

پنیر چدار را روی یک نان تست قرار دهید. روی آن را با مخلوط قارچ و پنیر مازارالا پر کنید و سپس یک تست دیگر روی آن قرار دهید. 30 گرم کره به جامانده را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت میانه ذوب کنید.

مرحله چهارم

ساندویچ ها را با دقت در قابلمه قرار دهید و بدون چرخاندن، به مدت سه دقیقه یا تا زمانی که طلایی گردد، بپزید و سپس از قابلمه جدا کنید.

مرحله پنجم

پنیر چدار رنده شده را به طور یکنواخت در مرکز ماهیتابه بپاشید، سپس ساندویچ، سمت نان تست شده را روی پنیر قرار دهید این کار را باید سریع انجام دهید تا پنیر به خوب به قسمت بیرون نان تست بچسبد و شکل فوق العاده و پیوسته ای به خود بگیرد.

مرحله ششم

سه دقیقه یا تا زمانی که نان کاملا طلایی گردد آن را بپزید و در صورت لزوم کره بیشتری اضافه کنید تا ساندویچ به ماهیتابه نچسبد.

نان تست پنیری آماده شده را از وسط دو نیم کنید و برگ های آویشن اضافه و نمک را روی آن بپاشید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2313

به "طرز تهیه تست پنیری متفاوت؛ یک میان وعده خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه تست پنیری متفاوت؛ یک میان وعده خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید