عراقی زاده: گیتی پسند بازیکن مبتلا به کرونا ندارد، پس از تعطیلات درباره احمدی تصمیم می گیریم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت که هیچکدام از بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه به کرونا مبتلا نشده اند.

عراقی زاده: گیتی پسند بازیکن مبتلا به کرونا ندارد، پس از تعطیلات درباره احمدی تصمیم می گیریم

محمدحسین عراقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: وحید شمسایی، سرپرست و چند نفر از کادر تیم هم به کرونا مبتلا شده اند. بازیکنان مصدوم و محروم هم داریم، اما مسئله ای بابت بازیکن کرونایی نداریم و ان شاءالله فردا (چهارشنبه) راهی مشهد هستیم.

وی در خصوص اینکه سرپرست تیم گیتی پسند گفته بود چند بازیکن این تیم باید مجدداً تست کرونا بدهند، اعلام کرد: زمانی که آزمایشگاه از افراد تست می گیرد، اعلام می نماید که تست چند نفر باید تکرار گردد. اکنون هم بازیکن کرونایی نداریم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره شرایط فعلی سرمربی و سایر اعضای تیم فوتسال این باشگاه که به کرونا مبتلا شده اند، گفت: شمسایی شرایط خوبی دارد و دوران نقاط خود را طی می نماید. خدا را شکر کسی شرایط حادی ندارد. محمد هاشم زاده مقابل فرش آرا روی نیمکت گیتی پسند می نشیند و با شمسایی هماهنگ است.

عراقی زاده در خصوص شرایط حمید احمدی و غیبت او و قدرت بهادری به خبرنگاران گفت: احمدی به خاطر مسائلی که پیش آمد، از طرف سرمربی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. باشگاه گیتی پسند در تعطیلات نوروز تعطیل بوده است و پس از عید در این باره تصمیم می گیریم. در این چند سال به مصدومیت و محرومیت عادت داریم و این موضوع جدید نیست. در این فصل برمشوری، جعفری و قدرت بهادری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. بازیکنان خوب کم نداریم و بازیکنان عظیم تا جوان، جای خالی بازیکنان مصدوم را با انگیزه دوچندان پُر می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی پسند بازیکن جدیدی جایگزین بهادری و احمدی خواهد نمود یا خیر، گفت: شمسایی در این باره با ما صحبت نکرده است و به بازیکنانش اعتقاد کامل دارد. با همین بازیکنان تا سرانجام فصل ادامه می دهیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا سال جاری حسرت سه ساله گیتی پسند در قهرمانی لیگ برتر سرانجام می یابد یا خیر، گفت: تیم های صعودنماینده به مرحله دوم قدرتمند هستند و ما هم می جنگیم تا به هدف خود برسیم. باشگاهی چون گیتی پسند که در بخش خصوصی فعالیت می نماید، با بعضی باشگاه های دولتی که هزینه های دولتی دارند، فرق دارد. از سال 89 تا به امروز، هر سال تیم را در کورس قهرمانی نگه داشته ایم که این هم کار عظیمی بوده است. با حمایت جنتی کوشش می کنیم همین فرایند را تکرار کنیم و هدف ما همواره قهرمانی است. اتفاقات ورزشی همواره رخ می دهند و گریبانگیر ما هم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1737

به "عراقی زاده: گیتی پسند بازیکن مبتلا به کرونا ندارد، پس از تعطیلات درباره احمدی تصمیم می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقی زاده: گیتی پسند بازیکن مبتلا به کرونا ندارد، پس از تعطیلات درباره احمدی تصمیم می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید