عرضه بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt با تأخیر روبرو شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به تازگی بازی بتل رویال بلادهانت که در جهان خون آشامی The Vampire: The Masquerade جریان دارد، با تأخیر در عرضه روبرو شده است. توسعه دهنده بازی، Sharkmob اعلام کرده است که پس از مرحله آزمایشی انتشار اولیه، تصمیم گرفته است زمان بیشتری را صرف کند تا بازی را در حالت بهتری قرار دهد و آن را در سال 2022 میلادی منتشر کند. این بازی رایگان برای عرضه در اواخر سال 2021 روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 برنامه ریزی شده بود.

عرضه بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt با تأخیر روبرو شد

در یک پست در بلاگ بازی، استودیو گفت که بیش از 2 میلیون نفر برای دسترسی زودهنگام به بازی حساب کاربری ایجاد کرده اند و بیش از 26 میلیون کیل (Kill) در بازی اجرا شده است. بر اساس بازخوردهای مرحله آزمایشی، توسعه دهنده های بازی به این نتیجه رسیده اند که باید سخت تر کار کنند تا استانداردهای بالایی را که هم خودشان به عنوان توسعه دهندگان و هم بازیکنان انتظار دارند، برآورده کنند.

این استودیو افزود:

سرورهای دوره دسترسی اولیه در 22 نوامبر (1 آذر 1400) بسته می شوند. همچنین Sharkmob فروش توکن های درون بازی را متوقف کرده است. این استودیو همچنین اشاره کرده که همه کسانی که قبل از 22 نوامبر بازی را به صورت دسترسی زودهنگام تجربه کنند، قبل از عرضه به تست های بازی در آینده به صورت ویژه دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، تمام پیشرفت های به دست آمده، به بازی اصلی پس از انتشار منتقل می شوند. استودیو سازنده بازی در ادامه گفت:

Sharkmob با اینکه تا به امروز به مشکلاتی نظیر تقلب در بازی به خوبی پرداخته است اما با این حال بیان کرده از این فرایند به صورت کامل راضی نیست و در تلاش است این فرایند را بهبود دهد. از طرفی توسعه دهنده همچنین تأکید کرده در حال کار روی بسیاری از بخش های دیگر از جمله اهداف جالب تر و متنوع تر در بازی و ساده سازی رابط کاربری و بهبود سرورها برای اطمینان از تجربه ی بیشتر گیم پلی و انتظار کمتر در لودینگ ها است. از طرفی تنوع بیشتری در محتوای تزئینی در بازی وجود خواهد داشت که می توانید برای شخصی سازی خون آشام خود از آن ها استفاده کنید.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2086

به "عرضه بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt با تأخیر روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt با تأخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید